Franczyza w Polsce

KROWARZYWA

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Marszałkowska 27/35 Lu-1
Miasto: 00-639 Warszawa

http://krowarzywa.pl


E-mail: franczyza@krowarzywa.pl


Jednostki Własne: 2 w Warszawie, 1 w Krakowie i 1 food truck

Opis systemu

Charakterystyka systemu

KROWARZYWA to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Od 2013 roku serwujemy zdrowe, wegańskie burgery. Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne.

Oferta rozdzielona jest na dwa modele biznesowe: dla dużych i mniejszych miast.
Duże miasta: Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław.
Mniejsze miasta: powyżej 150 tys. mieszkańców.
Lokal musi znajdować się w centrum, przy głównej ulicy z dużym natężeniem ruchu pieszych.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Co zapewniamy:

- Znaną i stabilną markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem  i popularnością w mediach
- Know How - podręcznik operacyjny
- Większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
- Pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
- Pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
- Udział we wspólnym systemie informatycznym
- Identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
- Promocję, reklamę i marketing
- Projekt lokalu
- Wyłączność terytorialną

Wymagania

Minimalna Kwota: 200 000 zł (inwestycja w lokal czyli remont i wyposażenie, Lokal od 50 m2 - 150 m2)
Opłata Wstępna: duże miasta - 29 900 zł netto, mniejsze miasta 19 900 zł netto
Opłata Bieżąca: 7 % netto od obrotu
Opłata Marketingowa: Brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Oferta franczyzy KROWARZYWA jest propozycją dla osób chcących otworzyć własny biznes w oparciu o nasze doświadczenie. Jeśli chcesz serwować modne i zdrowe burgery, brać udział w rozwijaniu naszej sieci i dobrze zainwestować pieniądze, to zapraszamy Cię do współpracy.

Otwórz swoją restaurację KROWARZYWA!


Przewidywany zwrot kosztów inwestycji - 8 miesięcy.
Próg rentowności - 2 miesiące.

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 28.09.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 21.09.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 26.09.2017

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jaki masz stosunek do zmiany wizerunku popularnej marki?

To zawsze wychodzi na plus - 6.7%
Pozytywny, ale wszystko zależy od koncepcji zmiany - 80%
Negatywnie oceniam tego typu zmiany - 13.3%

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 25.05.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.05.2017

UMOWA FRANCZYZY W PRAKTYCE - 06.02.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 18.05.2017