Franczyza w Polsce

TaiROLL

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Złotniki 11
Miasto: 99-205 Dalików

http://www.tairoll.pl

Numer telefonu: 792 433 601

Wojciech Goduński
Właściciel
E-mail: wojxxx1@wp.pl
Numer telefonu: 792 433 601


Opis systemu

Tairoll

Tairoll

Charakterystyka systemu

Lodziarnie Tairoll są wyspecjalizowane w tworzeniu oraz sprzedaży tajskich lodów. O ich niepowtarzalnym smaku decyduje dobór naturalnych i najlepszych składników, sprawdzona receptura i innowacyjna maszyna – dostępna wyłącznie w naszej sieci. W produkcji lodów jest użyte naturalne mleko, co świadczy o najwyższej jakości.

Tairoll, to doskonała okazja, aby rozpocząć własny biznes. Sieć lodziarni Tairoll, to franczyza, która przygotowała dla swoich partnerów bardzo korzystne warunki współpracy. Lodziarnie Tairoll oferują swoim Klientom bardzo rozbudowane menu, pełne smakowitych propozycji. W naszej ofercie znajdują się nie tylko tradycyjne tajskie lody, ale i wspaniałe gofry bubble, świeże soki owocowe oraz inne desery.

Stworzona przez nas oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Dzięki temu dużo łatwiej jest znaleźć odpowiedni lokal, spełniający również Państwa oczekiwania i dopasowany do Państwa możliwości finansowych.
Sieć lodziarni Tai roll może być rozwijana jako:

1.    Wyspa w Galerii Handlowej
2.    Okienko podawcze
3.    Lokal stacjonarny
4.    Przyczepa gastronomiczna    

Przewidywana kwota inwestycji

Wyspa handlowa

Już nawet na 4m2 można otworzyć doskonale prosperujący punkt, który dzięki odpowiedniemu opracowaniu graficznemu i formie, zachęci wielu klientów do odwiedzenia.
Koszt inwestycji zaczyna się już od 18 650 zł

Okienko podawcze

Już nawet na 8m2 można rozpocząć prowadzenie swojej własnej lodziarni serwującej poza lodami również gofry, rurki z kremem, napoje i wiele innych przepysznych deserów.
Koszt inwestycji już od 18 650 zł

Lokal stacjonarny

Nasza oferta przewiduje możliwość otworzenia kawiarni serwujących lody oraz pozostałe menu pod marką Tai roll Minimalna powierzchnia takich lokali to 40 m2. Taka wielkość lokalu pozwala na wprowadzenie całego menu oraz wstawienia do lokali stołów i krzeseł, które zapewnią gościom wygodę i możliwość porozmawiania.
Koszt inwestycji zaczyna się od 31 650 zł

Przyczepa gastronomiczna

 Oferujemy Państwu w pełni wyposażoną przyczepę gastronomiczną, która doskonale sprawdzi się jako mobilny punkt sprzedaży lodów. Może również służyć jako stacjonarny punkt dystrybucji lodów. Przyczepa, która do Państwa trafia, jest w pełni ologowana i przygotowana tak, aby od razu można z niej było serwować desery z naszego menu.
Koszt inwestycji od 29 000 zł

w punktach o dużym ruchu pieszych lub w galeriach handlowych, bardzo dobrymi lokalizacjami są punkty w miejscowościach turystycznych.
Jak widać biznes ten wygląda bardzo dobrze, istnieje możliwość zwrotu inwestycji już po kilku dniach.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii. Wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy.

Zapewniamy także kompleksowe zaopatrzenie lodziarni w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach z własnej, firmowej hurtowni.

Wymagania

Minimalna Kwota: uzależniona od wybranego formatu
Opłata Wstępna: brak
Opłata Bieżąca: 500 zł
Opłata Marketingowa: brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Zapraszamy do współpracy osoby przedsiębiorcze, pozytywnie nastawione do biznesu oraz zaangażowane we własne działanie.
Oferujemy pomysł na korzystny biznes, sprawdzone receptury oraz opiekę profesjonalnej kadry managerskiej i bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnej lodziarni. Co najważniejsze, nie wymagamy doświadczenia w pracy w gastronomii.

Formularz kontaktowy


*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.


Artykuły powiązane

Prezentacja systemów
Styczeń 19, 2016


Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 19.06.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 12.06.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 05.06.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą