Franczyza w Polsce

Lodolandia

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Powstańców Śląskich 124/149
Miasto: 01-466 Warszawa

http://www.lodolandia.pl

Numer telefonu: 887 887 514

Marcin Olesiak
Właściciel
E-mail: franczyza@lodolandia.pl
Numer telefonu: 505 513 604


Jednostki Własne: 15
Jednostki Franczyzowe: 250

Opis systemu

Lodolandia

Lodolandia

Charakterystyka systemu

Lodolandia to największa w Polsce sieć mobilnych punktów sprzedaży lodów świderków, gofrów, granity, kawy mrożonej oraz pysznych deserów.
Specjalizujemy się w przyczepach gastronomicznych, które świetnie sprawdzają się zarówno pod Centrami Handlowymi jak i w miejscach z dużym natężeniem ruchu pieszych. Posiadamy łącznie 265 punktów sprzedaży, dzięki którym pozyskaliśmy bezcenną wiedzę, która pozwoliła nam stworzyć idealny model biznesu. Sieć posiada placówki w Polsce i za granicą. Zapewniamy Franczyzobiorcom różne formy finansowania oraz rozwiązania, które pozwalają rozpocząć biznes z minimalnym wkładem własnym – to jedynie 10 tysięcy złotych netto. W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów z przyczepy gastronomicznej to biznes wpisujący się w aktualne trendy. Dodatkowo mobilność i elastyczność daje przyczepom gastronomicznym sporą przewagę  biznesową nad stacjonarnymi punktami sprzedaży. Zastosowane w nich rozwiązania techniczne pozwalają na uruchomienie punktu w dowolnym miejscu sprzedaży zaledwie w ciągu godziny. Franczyzobiorca może bowiem sam decydować o optymalnej lokalizacji, w zależności od kalendarium imprez w danej miejscowości i popularności określonych miejsc w miesiącach letnich i wiosennych. Dodatkowo dzięki wieloletniej współpracy z licznymi sieciami i centrami handlowymi w Polsce, pomagamy w pozyskaniu lokalizacji na terenie całego kraju.

Korzyści dla franczyzobiorcy

 

Franczyza Lodolandii została tak zaprojektowana, aby każdy Franczyzobiorca poprzez szereg szkoleń zarówno praktycznych jak i teoretycznych nabył pełną wiedzę jak poprowadzić własny biznes lodowy.

Oferowany przez nas koncept Lodolandia to „Franczyza pod klucz”. Oznacza to, że przekazujemy nie tylko wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży lodów, ale całe know-how prowadzenia biznesu począwszy od założenia działalności poprzez zdobycie finansowania i pomoc w doborze odpowiednich rozwiązań księgowych. Pomagamy pozyskać optymalną lokalizację oraz pozwolenia sanepidu na prowadzenie działalności. Dostarczamy w pełni wyposażoną przyczepę. Zapewniamy Franczyzobiorcom pełne wsparcie marketingowe, serwis, kompleksowe zaopatrzenie towarowe z dostawą do punktów sprzedaży.

Wymagania

Minimalna Kwota: 10 000 zł
Opłata Wstępna: brak
Opłata Bieżąca: 500 zł
Opłata Marketingowa: brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Od Franczyzobiorców oczekujemy:

- przedsiębiorczości i zaangażowania
- posiadania wymaganego kapitału początkowego
- ukończenia szkoleń przeprowadzonych przez Franczyzodawcę
- przestrzegania wewnętrznych procedur sieci Lodolandia

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 25.05.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.05.2017

UMOWA FRANCZYZY W PRAKTYCE - 06.02.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 18.05.2017

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Co jest największą zaletą działania w oparciu o franczyzę?

56.7%
16.7%
10%
10%

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 30.03.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 09.03.2017

UMOWA FRANCZYZY W PRAKTYCE - 06.02.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 24.03.2017