Franczyza w Polsce

Mini Melts Sp. z o.o.

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Królowej Jadwigi 281
Miasto: 30-234 Kraków

http://minimelts.pl

Numer telefonu: 12 265 10 87

Marcin Sroka
m.sroka@minimelts.pl
E-mail: Manager ds. Rozwoju Sieci
Numer telefonu: 605 338 338


E-mail: info@minimelts.pl

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Mini Melts to międzynarodowa marka, która odniosła sukces w Ameryce, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.
Z dwudziestoletnim doświadczeniem i obecnością w ponad 30 krajach, Mini Melts ma największą wiedzę z zakresu lodów mrożonych w ciekłym azocie.

Lody Mini Melts to produkt wyjątkowy z kilku powodów. Wytwarzane są na bazie naturalnych składników: świeżego mleka i naturalnych aromatów. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników oraz produktów genetycznie modyfikowanych. Największą przewagą jest jednak bardzo oryginalna i niepowtarzalna konsystencja mrożonych kuleczek. Ich unikalna struktura wynika z użycia tzw. zamrażania kriogenicznego - opatentowanej technologii mrożenia w ciekłym azocie w temperaturze -197ºC.

Lody sprzedawane są w 10 smakach:

•    czekoladowym,
•    waniliowym,
•    truskawkowym,
•    banana split,
•    cytrynowo-limonkowym (sorbet),
•    mango (sorbet),
•    gumy balonowej,
•    waty cukrowej,
•    śmietanki z ciasteczkiem,
•    jagodowym.

Oferujemy dwa sposoby podawania:

1.    w kubeczkach zamkniętych (60g)
2.    w kolorowych czapeczkach z daszkiem (80g)

Sprzedaż produktu odbywa się dzięki odpowiednio przystosowanym urządzeniom, wyłącznie przy użyciu atestowanych akcesoriów. Dysponujemy różnymi modelami gotowych stoisk: Compact, Mini Glass, Kiosk oraz bezobsługową maszynę vendingową do sprzedaży zamkniętych porcji z łyżeczką. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania stoiska dedykowanego według indywidualnego zapotrzebowania miejsca sprzedaży.

 

Korzyści dla franczyzobiorcy

•    sprawdzone modele biznesowe
•    model partnerski - bez wkładu inwestycyjnego, głównie dla istniejących już lokalizacji np. sale zabaw, parki trampolin, lodziarnie, kawiarnie
•    model franczyzowy - samodzielny punkt sprzedażowy z gwarancją wyłączności terytorialnej, wymagający niewielkiego początkowego wkładu finansowego na   poziomie 10-15 tys. zł (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
    know-how w zakresie prowadzenia punktu i realizowania planów sprzedażowych
•    brak opłat licencyjnych i marketingowych
•    atrakcyjne i elastyczne warunki dzierżawy i kupna stoiska
•    indywidualne podejście do partnera/franczyzobiorcy
•    pomoc w doborze lokalizacji
•    szkolenia zarówno partnera, jak i jego pracowników
•    możliwość wymiany doświadczeń z innymi partnerami
•    opiekun, z którym można nawiązać kontakt i liczyć na jego pomoc
•    ogólnopolskie działania marketingowe
•    rozpoznawalny brand, gwarantujący łatwe dotarcie do klienta
•    atrakcyjne i estetyczne stoiska oraz materiały
•    najwyższa jakość towarów i usług

Wymagania

Minimalna Kwota: już od 0 zł w modelu partnerskim, 10 000- 15 000 zł w modelu franczyzowym (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
Opłata Wstępna: brak
Opłata Bieżąca: zakup produktu
Opłata Marketingowa: brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

 - dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży

Formularz kontaktowy


*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.


Artykuły powiązane

Aktualności
Aktualności
Mrożony deser zagrzewa do walki o klientów
Aktualności
 Mini Melts celuje w centra rozrywki
Aktualności
W zeszłym roku sieć miała około 70 lokalizacji (połowa własnych, połowa franczyzowych).
Aktualności
Marzec 15, 2011
Aktualności


Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 19.06.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 12.06.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 05.06.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą