Franczyza w Polsce

Mini Melts

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Armii Krajowej 95
Miasto: 30-150 Kraków

http://minimelts.pl

Nursing Assignment Help Adelaide Numer telefonu: 12 265 10 87

Barbara Staroń
Prezes Zarządu
click E-mail: biuro@minimelts.pl
Numer telefonu: 12 265 10 87


Opis systemu

Charakterystyka systemu

Mini Melts to międzynarodowa marka, która odniosła sukces w Ameryce, Europie, Azji i Bliskim Wschodzie.

Z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem i obecnością w ponad 30 krajach, Mini Melts ma największą wiedzę z zakresu lodów tworzonych metodą kriogeniczną.


Lody Mini Melts to produkt wyjątkowy z kilku powodów. Wytwarzane są na bazie naturalnych składników: świeże mleko, śmietana i naturalne aromaty. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników oraz produktów genetycznie modyfikowanych. Największą przewagą jest jednak bardzo oryginalna i niepowtarzalna konsystencja mrożonych kuleczek. Struktura pojedynczych perełek wynika z użycia tzw. zamrażania kriogenicznego - opatentowanej technologii mrożenia w ciekłym azocie w temperaturze -197ºC.

Lody sprzedawane są w 8 smakach:

czekoladowy, waniliowy, truskawkowy, banana split, cytrynowo - limonkowy, guma balonowa, wata cukrowa, śmietanka z ciasteczkiem.

Dwa sposoby podawania:

kolorowe kubeczki (60g)

czapeczka z daszkiem (80g)

Sprzedaż produktu odbywa się wyłącznie z urządzeń do tego przystosowanych przy użyciu wyłącznie atestowanych akcesoriów. Dysponujemy różnymi modelami gotowych stoisk: Compact, Mini, Kiosk oraz bezobsługową maszynę vendingową do sprzedaży zamkniętych porcji z łyżeczką. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania stoiska dedykowanego według indywidualnego zapotrzebowania w miejscu sprzedaży.

http://saim.edu.np/professional-ghostwriter/ Korzyści dla franczyzobiorcy

- sprawdzone modele biznesowe
- model partnerski - bez wkładu inwestycyjnego, głównie dla istniejących już lokalizacji np. sale zabaw, parki trampolin, lodziarnie, kawiarnie
- model franczyzowy - samodzielny punkt sprzedażowy z gwarancją wyłączności terytorialnej, wymagający niewielkiego początkowego wkładu finansowego na poziomie 10-15 tys. zł (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
- know-how w zakresie prowadzenia punktu i realizowania planów sprzedażowych
- brak opłat licencyjnych i marketingowych
- atrakcyjne i elastyczne warunki dzierżawy i kupna stoiska
- indywidualne podejście do partnera/franczyzobiorcy
- pomoc w doborze lokalizacji
- szkolenia zarówno partnera, jak i jego pracowników
- możliwość wymiany doświadczeń z innymi partnerami
- opiekun, z którym można nawiązać kontakt i liczyć na jego pomoc
- ogólnopolskie działania marketingowe
- rozpoznawalny brand, gwarantujący łatwe dotarcie do klienta
- atrakcyjne, estetyczne stoiska i materiały
- najwyższa jakość towarów i usług

Wymagania

Minimalna Kwota: już od 0 zł w modelu partnerskim, 10 000- 15 000 zł w modelu franczyzowym (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
Opłata Wstępna: brak
Opłata Bieżąca: zakup produktu
Opłata Marketingowa: brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

- dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 28.02.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 13.02.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 02.02.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Co Cię najbardziej interesuje w ofercie franczyzy?

30.8%
50.8%
13.8%
1.5%