Foto: freeimages.com
W przypadku tej marki granice stają się płynne. Sieć, która specjalizuje się w serwowaniu sandwiczy chce zwrócić uwagę na sałatkową część swojego menu.
Postawiła na promocję duetu: sałatki z indykiem i awokado w towarzystwie napoju owocowego.
– Nasi fani dobrze znają już menu sandwiczowe, ale nie zawsze wiedzą, że każdego suba można zamówić także w postaci sałatki. Kampania „Tropikalne lato” ma poszerzyć znajomość oferty marki – mówi Fabiola Gallegos Rios, marketing manager sieci.
Promując alternatywną formę swojego sztandarowego produktu SUBWAY nadal może mówić o wyróżnikach marki – w przypadku sałat także sprawdza się zasada świeżości produktów, z których są przygotowane. I możliwości indywidualnego skomponowania posiłku. Wystarczy dobrać ulubione warzywa do kawałków mięsa lub wędliny, aby cieszyć się wartościowym niskokalorycznym daniem. Można także zaufać specjalistom i skorzystać z gotowej oferty „Tropikalne lato”.
Restauracje SUBWAY słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym Dziś sieć liczy ponad 44 tys. restauracji w 110 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY w Polsce powstała w 2000 roku w Warszawie. Marka rozwija się na zasadzie franczyzy. W naszym kraju działa obecnie ponad 100 barów kanapkowych. Kolejne 10 są w budowie.