Badura wchodzi we franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 5 września 2013
Kategoria:
Badura wchodzi we franczyzę
Firma Badura, która jest producentem obuwia od ponad 30 lat, postanowiła wykorzystać swój potencjał i rozwijać sieć na zasadach franczyzy.

W swoim portfolio sieć posiada 35 salonów obuwniczych zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie całej Polski, jak również współpracuje z 260 sklepami multibrandowymi.

W związku z nową strategią rozwoju, sieć poszukuje firm zainteresowanych otwarciem salonów franczyzowych.

Jeżeli chodzi o sieć własną uzyskaliśmy wynik dla nas satysfakcjonujący, który pozwolił nam ugruntować swoją pozycję na rynku. Dlatego do dalszego rozwoju postanowiliśmy zaprosić partnerów franczyzowych – mówi Rafał Nowak, Dyrektor ds. Rozwoju i Handlu.

Preferowane lokalizacje to takie w miastach powyżej  80 tys. mieszkańców oraz salony w centrach handlowych o powierzchni 60-80 m2.

Partner franczyzowy otrzymuje towar w depozyt, tak więc ponosi jedynie koszt adaptacji lokalu który wynosi ok. 150 tys. Nie pobieramy żadnej opłaty licencyjnej, ani bieżącej. Franczyzobiorca wypracowuje zysk dla siebie na marży – dodaje Nowak.

W ramach współpracy sieć oferuje pomoc w zakresie prowadzenia salonu, profesjonalne szkolenia personelu, pomoc techniczną przy otwarciu salonu.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram