Bać-Pol inwestuje w miękką franczyzę sieci Słoneczko

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 października 2014
Kategoria:

Bać-Pol stawia na rozwój miękkiej franczyzy w ramach sieci Słoneczko. To jeden z głównych punktów strategii grupy na 2015 rok. Spółka planuje rozwijać ten format wspierając obecnych właścicieli sklepów oraz jej nowych partnerów.

Sieć Słoneczko będzie rozwijać się w regionach, w których zlokalizowane są magazyny Cash & Carry Grupy Kapitałowej Bać-Pol oraz pozostałe magazyny dystrybucyjne. Spółka planuje inwestować w miękką franczyzę zachowując właściwą proporcję w relacji między franczyzobiorcą a franczyzodawcą.

Będziemy bazować na dobrych warunkach zakupu w magazynach Cash & Carry, a w przypadku większych placówek na dystrybucji aktywnej oraz wsparciu w postaci umów centralnych i lokalnych z producentami i dostawcami regionalnymi – mówi Robert Paździor, wiceprezes Bać-Pol nadzorujący rozwój sieci detalicznych należących do spółki.

Wsparcie centrali, na jakie mogą liczyć franczyzobiorcy Słoneczka, to przede wszystkim regularnie wydawane gazetki i plakaty promocyjne, kompleksowa organizacja akcji zakupowych i lojalnościowych, opieka regionalnych koordynatorów oraz - w razie potrzeby - wsparcie w zakresie IT. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym działaniom rozwój placówek Słoneczka utrzyma się na stabilnym poziomie – zapewnia Robert Paździor.

Dodatkowym atutem sklepów pod szyldem Słoneczka jest również możliwość sprzedaży ekonomicznej marki Lubię obejmującej aktualnie 120 indeksów. Produkty dostępne w sprzedaży wyłącznie w sklepach należących do spółek Grupy Handlowej PL Plus, do której poza Słoneczkiem zaliczają się SPAR, Piotr i Paweł oraz Topaz, podnoszą konkurencyjność placówek i stanowią konsumencką alternatywę dla produktów oferowanych przez popularne sieci dyskontowe.

Planujemy, że w 2015 roku do obecnych 345 placówek dołączy minimum 120 sklepów, a w ciągu najbliższych trzech lat ich liczba wzrośnie do około 800 – zapowiada Robert Paździor.

Strategia Grupy Kapitałowej Bać-Pol na kolejne lata przewiduje rozwój miękkiej franczyzy w ramach sieci Słoneczko, rozwój sieci SPAR oraz sklepów własnych pod logiem SPAR.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram