Szósty rok z rzędu marka AXA znalazła się w pierwszej setce rankingu Best Global Brands publikowanym przez InterBrand. Jej wartość wzrosła o 14% i wyniosła 8,120 mld dolarów, co dało jej 1. miejsce wśród marek ubezpieczeniowych.
Poza utrzymaniem pozycji lidera, warto również zauważyć, że w środowisku względnie trudnym dla usług finansowych, wartość marek ubezpieczeniowych ogólnie wzrasta. AXA jest także 5. najcenniejszą francuską marką wśród wszystkich branż.
Ponadto, grupa znalazła się w pierwszej pięćdziesiątce Best Global Green Brands - rankingu „zielonych” marek opublikowanym przez InterBrand. Jurorzy odnotowali zaangażowanie Grupy AXA w walkę ze zmianami klimatycznymi, które możliwe jest dzięki funduszom AXA Research Fund oraz współpracy z fundacją CARE (jej misją jest niesienie pomocy i edukacja społeczeństw zamieszkujących obszary związane z zagrożeniami klimatycznymi).
W Polsce grupa rozwija się poprzez sieć placówek agencyjnych. Oferta współpracy AXA znajduje się naszej bazie systemów sieciowych.
INK