Atlantic w modelu shop-in-shop

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 października 2013
Kategoria:
Foto: Atlantic

Atlantic otworzył swój pierwszy sklep w modelu shop-in-shop. Działa od kilku dni Centrum handlowym Copernicus w Toruniu, w salonie odzieżowym Routeman.

Model shop-in-shop to rozwiązanie, które opiera się na sprzedaży produktów jednej marki w sklepie z produktami innej marki, o podobnym profilu. Zajmujący ok. 100 m2 salon mody męskiej Routeman, sprzedaje garnitury. Uzupełnieniem jego oferty jest męska bielizna firmy Atlantic oraz końcówki kolekcji takich marek jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Ralph Lauren czy Diesel.

W ramach współpracy, Atlanic ma do dyspozycji ponad 5,5 mb ścian oraz meble do ekspozycji towaru. Na tej przestrzeni jest prezentowana bielizna dzienna oraz nocna.

- Wyszliśmy z założenia, iż mężczyzna bieliznę oraz akcesoria i dodatki kupuje najczęściej przy okazji zakupów odzieżowych. Dlatego właśnie postawiliśmy na sprzedaż w modelu Shop-in-shop. To pierwszy salon Atlantic tego typu i chcemy sprawdzić jak taki model działa w praktyce. Jeśli okaże się sukcesem nie wykluczamy otwarcia kolejnych salonów w tym modelu – mówi Anna Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży detalicznej Atlantic.

Aktualnie Atlantic ma ponad 200 placówek - 65 salonów w Polsce (23 franczyzy depozytowe, 34 salony firmowe i 8 outletów). Pozostałe zlokalizowane są w Rosji, Czechach, Mołdawii, Łotwie, Estonii, Rumunii, Gruzji, Armenii, Kazachstanie oraz na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Litwie.

 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram