Atlantic: Flagowy salon w łódzkiej Manufakturze

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 marca 2013
Kategoria:
atlantic

atlantic

Producent bielizny, firma Atlantic otworzyła kolejny salon detaliczny. Jest to flagowy Concept Store tej marki. Salon został otwarty 20 marca w łódzkiej Manufakturze. 

Concept Store to 65-ty salon Atlantic w Polsce. Na 85 metrach kwadratowych klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą produktową marki Atlantic, która jest wyeksponowana w dwóch strefach wydzielonych na terenie salonu – damskiej i męskiej. Strefy zostały stworzone w taki sposób, aby klient mógł poruszać się po sklepie intuicyjnie.

Nowoczesne, designerskie wnętrza Concept Store odpowiadają nowemu wizerunkowi marki i podkreślają modowy charakter salonu. Za zaprojektowanie wystroju salonu odpowiadało biuro architektoniczne Moomo - jedno z 30 najlepszych biur architektonicznych na świecie według Architects Directory Wallpaper 2009.

We wnętrzach Concept Store Atlantic dominuje biel, będąca doskonałym tłem do ekspozycji bielizny. Monochromatyczny design sprawia, że to produkt staje się najważniejszy i przyciąga uwagę klientów. Ozdobą salonu jest designerski sufit, który został wykonany z wiszących pasków materiału, zamontowanych przy zachowaniu odpowiedniej gęstości. Dzięki tej dekoracji i grze świateł, sufit wygląda wyjątkowo lekko. Ponadto salon został wyposażony w nowoczesną witrynę multimedialną, która pozwala w niekonwencjonalny sposób zaprezentować kolekcję oraz nowości w ofercie firmy.

Firma Atlantic to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich firm, mająca ponad 200 salonów detalicznych w Polsce i zagranicą. Jest obecna na 16 rynkach europejskich, a swoje firmowe salony Atlantic ma nie tylko w Polsce, ale też w Rosji i na Ukrainie. Stawiając na nieustanny rozwój, w 2013 roku firma planuje dalej powiększać swoją sieć sprzedaży. Do końca roku, w Polsce i za granicą zostanie otwartych 35 salonów marki.

Aktualnie sieć Atlantic to ponad 200 salonów w Polsce i zagranicą. 65 salonów, w tym 23 franczyzy depozytowe, 34 salony firmowe i 8 outletów zlokalizowanych jest w największych polskich miastach.

Wymagania względem potencjalnego franczyzobiorcy to: lokal o powierzchni 35 -50 m2, poniesienie kosztów adaptacji (od 1 do 2 tys. zł. – w zależności od rozmiaru prac) oraz wniesienie opłaty licencyjnej w wysokości 5 tys. zł. Umowa franczyzowa podpisywana jest na okres 3 lat.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram