Asus Store w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 17 listopada 2008
Kategoria:
Komputronik S.A. poinformował o otwarciu w dn. 15 listopada br. Asus Store - pierwszej w Polsce pełnej ekspozycji oferty tej znanej i cenionej marki.

Decyzja o współpracy z ASUS-em to odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających klientów, którzy chcą mieć natychmiastowy dostęp do kompleksowej oferty wiodących producentów.
Na półkach Asus Store znajdzie się szeroka gama produktów: notebooków, netbooków, monitorów, kart sieciowych, kart graficznych, płyt głównych, PDA, nawigacji samochodowych i in. Pierwszy Asus Store będzie zlokalizowany w salonie Komputronik w Centrum Handlowym Plaza w Poznaniu.
- Zaufanie, jakim obdarzył nas ASUS, jeden z liderów rynku IT i elektroniki użytkowej, potwierdza słuszność obranej przez nas strategii rozwoju – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik S.A. - Dzięki współpracy z najlepszymi, mamy dostęp do szerokiej gamy znakomitych produktów i możemy zaoferować klientom dokładnie to, czego potrzebują.

W kolejnych miesiącach Komputronik S.A. będzie organizować cykliczne wydarzenia, które w atrakcyjnej formie przybliżą klientom Asus Store korzyści płynące ze stosowania najnowszych technologii.

Przewidziano między innymi organizację weekendu dla kobiet, podczas którego Paniom zostaną zaprezentowane produkty zaprojektowane z myślą o ich szczególnych potrzebach – zarówno użytkowych, jak też estetycznych. Wyjątkowe wrażenia wizualne zapewnią klientom nie tylko eksponowane produkty, ale również samo stoisko, które powstało na bazie projektu nagrodzonego w tegorocznym konkursie „Sklep Twoich Marzeń”.

Komentarz:
Już drugi przedstawiciel branży IT zdecydował się na otwarcie sklepu monobrandowego. Jako pierwszy, wspólnie z NOKIA takiego zabiegu dokonał VOBIS, otwierając Nokia Store w Starym Browarze w Poznaniu. Jak na razie Komputronik testuje swoje rozwiązanie i Asus Store działa na zasadzie „shop-in-shop”. Niemniej należy przypuszczać, że w niedługim czasie dojdzie do otwarcia typowego sklepu Asus. Coraz częściej, w celu budowania przewagi konkurencyjnej, będziemy spotykać się z tworzeniem sklepów monobrandowych, które, przy spełnieniu określonych parametrów,  mają powodzenie na rynku. Warto tutaj wspomnieć o firmie Apple i salonach iSpot, który buduje z powodzeniem sieć monobrandowych sklepów na terenie całego świata.
Duża konkurencyjność branży IT, niskie marże z pewnością będą wymuszać nowe rozwiązania, które przyczynią się do wzrostu przychodów, a przede wszystkim poprawią „notowania” resellerów u poszczególnych producentów i zapewnią lepsze warunki handlowe i dużą gamę produktów na „wyłączność”.


Michał Mazepa, 17 listopada 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram