W kolejnych miesiącach Komputronik S.A. będzie organizować cykliczne wydarzenia, które w atrakcyjnej formie przybliżą klientom Asus Store korzyści płynące ze stosowania najnowszych technologii.
Przewidziano między innymi organizację weekendu dla kobiet, podczas którego Paniom zostaną zaprezentowane produkty zaprojektowane z myślą o ich szczególnych potrzebach – zarówno użytkowych, jak też estetycznych. Wyjątkowe wrażenia wizualne zapewnią klientom nie tylko eksponowane produkty, ale również samo stoisko, które powstało na bazie projektu nagrodzonego w tegorocznym konkursie „Sklep Twoich Marzeń”.
Komentarz:
Już drugi przedstawiciel branży IT zdecydował się na otwarcie sklepu monobrandowego. Jako pierwszy, wspólnie z NOKIA takiego zabiegu dokonał VOBIS, otwierając Nokia Store w Starym Browarze w Poznaniu. Jak na razie Komputronik testuje swoje rozwiązanie i Asus Store działa na zasadzie „shop-in-shop”. Niemniej należy przypuszczać, że w niedługim czasie dojdzie do otwarcia typowego sklepu Asus. Coraz częściej, w celu budowania przewagi konkurencyjnej, będziemy spotykać się z tworzeniem sklepów monobrandowych, które, przy spełnieniu określonych parametrów, mają powodzenie na rynku. Warto tutaj wspomnieć o firmie Apple i salonach iSpot, który buduje z powodzeniem sieć monobrandowych sklepów na terenie całego świata.
Duża konkurencyjność branży IT, niskie marże z pewnością będą wymuszać nowe rozwiązania, które przyczynią się do wzrostu przychodów, a przede wszystkim poprawią „notowania” resellerów u poszczególnych producentów i zapewnią lepsze warunki handlowe i dużą gamę produktów na „wyłączność”.