Ubiegły rok okazał się bardzo dobry dla sieci Aspect Nieruchomości. Wiele biur osiągnęło największe wolumeny sprzedażowe, a cała sieć biła rekordy, kończąc rok ze wzrostem sprzedaży o 50 proc. w porównaniu z 2019.
– Zeszły rok był dla nas dobrym sprawdzianem potwierdzającym, że nasz system działa i nawet w trudnych warunkach jesteśmy w stanie osiągać bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Konieczność zachowania dystansu oraz ograniczenia w przemieszczaniu nałożone odgórnie spowodowały, że zdecydowanie więcej czasu mieliśmy na kształcenie się. Wdrożyliśmy cykliczne spotkania online z franczyzobiorcami, wykonaliśmy ponad 30 szkoleń i warsztatów – mówi Tomasz Barski, właściciel marki Aspect Nieruchomości.
Do sieci dołączyło również 5 nowych oddziałów franczyzowych w miastach takich jak Serock, Konin, Łódź, Ostróda i Warszawa. Ze względu na szerzącą się pandemię COVID-19 i ograniczenia z nią związane firma wprowadziła innowacyjne rozwiązanie ułatwiające prowadzenie działalności w tych trudnych warunkach.
– Aspect 360 to biura, które są wyposażone dodatkowo w specjalne aparaty do wykonania wirtualnych wizyt. Dzięki temu jesteśmy w stanie pokazać nieruchomość klientom bez konieczności spotykania się. Takie rozwiązanie daje wiele korzyści obu stronom i jest bardzo dobrze postrzegane przez klientów – mówi Tomasz Barski.
Również w 2021 roku Aspect zamierza wprowadzać kolejne rozwiązania. – Chcemy, aby biura Aspect Nieruchomości były biurami, w których klient będzie mógł być obsłużony kompleksowo. Oprócz podstawowej naszej działalności, czyli pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, będziemy mogli klientowi zaoferować usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami, projektowaniem i aranżacją wnętrz oraz usługami finansowymi – wyjaśnia Tomasz Barski.
Aby dołączyć do sieci Aspect Nieruchomości, trzeba dysponować lokalem własnym lub wynajętym o powierzchni ok. 40 mkw., najlepiej z dwoma pomieszczeniami. Franczyzobiorcy mogą liczyć w tym zakresie na wsparcie franczyzodawcy, który podpowie, jaki lokal powinni wybrać i w jakiej lokalizacji. Sieć wymaga od swoich przyszłych partnerów posiadania doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz zabezpieczenia finansowego na okres pierwszych 6 miesięcy działalności. Oferta współpracy skierowana jest zarówno do już działających biur nieruchomości, jak też innych firm szukających sposobu na rozwój lub zmianę branży, a także do osób działających na rynku nieruchomości, które planują otworzyć własne biuro.
– Istotny wpływ na skuteczność funkcjonowania biura nieruchomości ma umiejętność elastycznego dopasowania się do aktualnych realiów rynkowych i podążanie za nowymi trendami, jakie kreują nowe technologie. Pojedyncze biuro może przegapić ten moment i przez to narazić się na wypadnięcie z rynku. Rozwiązaniem jest konsolidacja rynku i łączenie się w większe sieci, w których sztab ludzi pracuje nad oceną, przygotowaniem i wdrożeniem nowych rozwiązań. Jest to znaczne wsparcie w codziennej pracy, w której można się skoncentrować na obsłudze klienta – podsumowuje Tomasz Barski.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji