Aroma Espresso Bar: Trwają zaawansowane rozmowy z franczyzobiorcami

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 kwietnia 2013
Kategoria:

Międzynarodowa sieć kawiarni Aroma Espresso Bar dynamicznie się rozwija. Wkrótce otworzy kolejną placówkę w Warszawie, w jednej z najbardziej prestiżowych galerii handlowych – Galerii Mokotów.

Na wybór miejsca wpłynęły przede wszystkim dwa czynniki. Pierwszy, to renoma Galerii Mokotów, słynącej z dbałości o wysoką jakość i współpracy jedynie z najlepszymi międzynarodowymi markami. Aroma Espresso Bar doskonale wpisuje się w te standardy – świeżość, zdrowie, design oraz wysoka jakość obsługi, to główne przymioty tego unikatowego konceptu „coffe & food”. Drugi czynnik natomiast, to liczne pytania ze strony mieszkańców Mokotowa i okolic galerii. Otwarcie tego lokalu stanowi bezpośrednią odpowiedź na potrzeby klientów – mówi Shay Cohen, CEO Aroma Espresso Bar Poland.

Lokal w Galerii Mokotów będzie pierwszą w Polsce kawiarnią Aroma Espresso Bar zlokalizowaną w galerii handlowej. Pozostałe trzy znajdują się przy ul. Chmielnej 1/3, ul. Kruczej 6 oraz na Krakowskim Przedmieściu 7. – Planujemy otwarcie kolejnych lokalizacji w stolicy oraz w siedmiu największych miastach Polski. Prowadzimy także zaawansowane rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami – dodaje Shay Cohen.

shay_02b_2Aroma Espresso Bar w Galerii Mokotów ma powierzchnię 120 metrów kwadratowych, posiada swój ogród zimowy i znajduje się w strategicznym miejscu – tuż przy wejściu do galerii.

Otwarcie własnej kawiarni pod szyldem Aroma Espresso Bar zależy od wielkości lokalu i jego lokalizacji. W przypadku dużych miast (Gdańsk, Kraków, Katowice, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław) trzeba liczyć się z wydatkiem na poziomie 600 tys. zł. Franczyzobiorca musi posiadać połowę tej kwoty. Pozostałą część można sfinansować poprzez leasing.

Aroma Espresso Bar to międzynarodowa sieć kawiarni. Pod tym logiem działa już blisko 200 lokali na świecie (m.in. w USA, Kanadzie oraz w Izraelu – skąd ta sieć pochodzi). Kawiarnie otwierane pod szyldem Aroma Espresso Bar, budowane są w oparciu o bardzo ciekawy model biznesowy – kawiarni, w której poza wysokiej jakości kawą (z własnej palarni), serwowane są zawsze świeże – bo przyrządzana na miejscu, bezpośrednio na zamówienie klienta, posiłki. Najwyżej jakości składniki i dopracowywane latami przepisy sprawiają, że nawet najbardziej wybredni smakosze nie będą w stanie oprzeć się serwowanym w Aromie przysmakom kuchni bliskowschodniej i śródziemnomorskiej.

Franczyza na rynku kawiarnianym

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram