Angielski dla dzieci z dobrymi perspektywami

Autor: Redakcja
Data dodania: 27 czerwca 2011
Kategoria:

szkoly_raport

Przybywa konceptów franczyzowych dla przedszkoli i szkół, które chcą wyspecjalizować się w nauczaniu dzieci języków obcych.

- Dzisiaj istnieje duże zainteresowanie ofertą językową dla dzieci już od najmłodszych lat i przyjmujemy, że ten trend w edukacji utrzyma się przez długi czas. Rodzice są świadomi korzyści, jakie niesie ze sobą wczesne nauczanie języka obcego. Widzimy jednak, że mile widziana jest pewna kompleksowość zajęć – nie tylko więc sama nauka języka, ale dodatkowo np. warsztaty teatralne w języku obcym, warsztaty muzyczne, dlatego też  rozszerzamy naszą ofertę franczyzową o materiały do prowadzenia tego typu zajęć zajęć - mówi Magdalena Karwicka - Staśkiewicz z Abrakadabra Centrum Języków Obcych dla Dzieci.

Abrakadabra ma 13 placówek, w tym 12 franczyzowych. Do końca tego roku chciałaby otworzyć jeszcze pięć, zaś w kolejnych latach po ok. 10 rocznie. Pracuje też nad konceptem przedszkoli językowych.

- Pierwsze przedszkole testowe działa już od ponad dwóch lat w Zielonej Górze i doskonale się rozwija. Uważamy również, że przedszkole językowe i szkoła językowa w  ramach jednego Centrum Języków Obcych dla Dzieci doskonale się uzupełniają. To dobre rozwiązanie dla franczyzobiorców – te dwie formy edukacji uzupełniają się wzajemnie jeśli chodzi o wykorzystanie lokalu, pomocy dydaktycznych, a więc pozwalają minimalizować koszty działalności - mówi Magdalena Karwicka - Staśkiewicz.

Abrakadabra to jeden z międzynarodowych konceptów franczyzowych obecnych na polskim rynku, które w branży szkół językowych - także tych dedykowanych dzieciom - mają dość istotny udział. Zalicza się do nich również największa sieć szkół językowych w Polsce - Helen Doron, a także rozwijające się dopiero od niedawna Mortimer-English Club oraz Pingu's English. Master licencja na Polskę dotycząca tej ostatniej marki została zakupiona dopiero w tym roku przez Centrum Językowe Idea.

Coraz większą aktywność w "dziecięcym" segmencie rynku wykazują także polscy franczyzodawcy, rozwijający takie sieci jak np. Early Stage czy Mała Lingua. Wchodzą weń też szkoły do tej pory nie posiadające określonej specjalizacji. Jedna z najdłużej rozwijających się poprzez franczyzę sieci Leader School uruchomiła niedawno markę dziecięcą Leonardo School. British School - największa polska sieć franczyzowych szkół językowych - stawia na anglojęzyczne przedszkola. Podobną strategię obrała SJO YES.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram