AmRest wstrzymuje rozwój marek freshpoint i Rodeo Drive

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 kwietnia 2008
Kategoria:
AmRest – największy na polskim rynku franchisingobiorca gastronomiczny wstrzymuje rozwój dwóch marek – freshpoint i Rodeo Drive.

Jak podaje gazeta Parkiet, wyniki tych dwóch sieci nie były satysfakcjonujące, przez co spółka wstrzymuje ich rozwój do czasu poprawy wyników.
Marki freshpoint (siedem działających lokali) i Rodeo Drive (cztery lokale) są markami własnymi spółki wprowadzonymi na rynek w ostatnich latach. Poza nimi AmRest rozwija w sieci KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks – wszystkie w oparciu o licencje franchisingowe. W tej chwili AmRest skoncentruje się w Polsce na rozwijaniu marek Burger King i Starbucks, których jest wyłącznym franchisingobiorcą. Wszystkie podejmowane przez spółkę działania są elementem ogłoszonej w zeszłym roku strategii "3x3" – potrojenia sprzedaży w ciągu trzech lat.

Agata Zarębska
30 kwietnia 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram