Na początku października, AmRest Holdings SE otworzył pierwszą restaurację La Tagliatella w Szanghaju, w Chinach pod nazwą Chun Yi Tang, czyli ‘Czyste Włoskie Niebo’.
La Tagliatella jest marką własną AmRest od momentu jej przejęcia w 2011 roku. Koncept ten oferuje włoskie dania z segmentu Casual Dining,
AmRest już wcześniej ogłosił strategię międzynarodowej ekspansji do czterech nowych krajów: Chin, Stanów Zjednoczonych, Niemiec oraz Indii. Obecnie Spółka zarządza 136 restauracjami La Tagliatella w Hiszpanii oraz Francji. Są to zarówno restauracje własne, jak również działające na zasadzie franczyzy.
To otwarcie jest niezwykle ważnym wydarzeniem dla AmRest. Daje nam ono możliwość wprowadzenia naszej własnej marki o unikalnym modelu biznesowym na ogromny rynek chiński, charakteryzujący się szybkim wzrostem liczebności klasy średniej – powiedział Henry McGoven, Przewodniczący Rady Nadzorczej AmRest.
Odkąd ogłosiliśmy nasze plany międzynarodowego rozwoju sieci La Tagliatella, spędziliśmy dużo czasu na każdym z nowych rynków, gromadząc spostrzeżenia i opinie, aby upewnić się, że będziemy przewyższać oczekiwania naszych gości. Podczas tych podróży zaskoczyło mnie występujące we wszystkich nowych krajach, ogromne zapotrzebowanie na jedzenie o powtarzalnej, wysokiej jakości, oferowane w przystępnych cenach. Chiny to zdecydowanie jeden z najbardziej chłonnych rynków, dlatego wierzę, że marka, która w Hiszpanii stała się synonimem jedzenia światowej klasy, spotka się z uznaniem naszych nowych klientów. Mam wielką nadzieję, że Chun Yi Tang to pierwsza z wielu restauracji, które AmRest otworzy w przyszłości w Chinach – dodaje McGoven.
AmRest planuje podwoić liczbę restauracji La Tagliatella w ciągu najbliższych 5 lat. Chiny to pierwszy z czterech krajów, gdzie Spółka planuje ekspansję marki La Tagliatella. Pierwsze restauracje w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Indiach mają zostać otwarte do końca tego roku.