AmRest ogłosił podpisanie umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii. Burger King jest częścią portfela AmRest od 2007 roku. Spółka chce wykorzystać dotychczasowe doświadczenia w zarządzaniu siecią, aby znacząco zwiększyć jej skalę w regionie.
- Ugruntowana pozycja rynkowa firmy, jak również jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marką Burger King, czyni AmRest doskonałym partnerem do dalszego rozwoju sieci w tym bardzo perspektywicznym dla nas regionie – podkreśla David Shear, Prezydent Burger King EMEA.
- Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu – mówi Alan Laughlin, Prezydent Burger King w AmRest.
- W pełni wierzymy, iż ta inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo-Wschodniej – dodaje.
Obecnie AmRest prowadzi 40 restauracji Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii.
AmRest Holdings SE jest jedną z wiodących publicznie notowanych spółek restauracyjnych w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem sieci La Tagliatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 2000 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Belgii, Portugalii, Niemczech, Austrii, Luksemburgu, Szwajcarii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Iranie, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Armenii, Azerbejdżanie oraz Chinach.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji