Dwa nowe lokale sieci już otwarte, dwa kolejne zaplanowane na grudzień. Z końcem roku ma ich być już 40 a tempo w kolejnych latach utrzymane.
W ostatnim miesiącu powstały dwa lokale sieci Carte d'Or Cafe - w Poznań City Center oraz w CH Riviera w Gdyni. Następne otworzą się w grudniu - będzie to punkt w CH Karuzela w Wodzisławiu Śląskim i prestiżowa placówka w jednym z warszawskich centrów handlowych. Przedstawiciele sieci nie zdradzają jeszcze dokładniejszej lokalizacji.
Sieć podtrzymuje też zapowiedzi rozwoju placówek. - Na koniec roku 2013 będziemy mieli w sieci ponad 40 lokali franczyzowych i jak najbardziej chcemy utrzymać tak szybkie tempo rozwoju, jak do tej pory, mimo iż zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jest to łatwe. Niektóre z naszych umów są zawarte nawet na rok 2016 a kolejne są na etapie finalizacji. Przede wszystkim zależy nam na jakości naszej sieci i to jest kolejne wyzwanie dla nas na kolejny rok, aby poziom oferowanych usług w naszych lokalach, ich wygląd czy też obsługa były na jeszcze wyższym poziomie - mówi Artur Czoska z CD Cafe.
Carte d'Or Cafe oferują zróżnocowany asortyment. Jest to de facto sieć lodziarnio-kawiarni, przy czym w poszczególnych lokalach akcenty na elementy oferty (lody, kawa, desery) rozłożone są różnie, w zależności od lokalizacji.
- W tym roku wyraźnie widać, że typowy okres zimowy jeszcze przed nami, ale oczywiście jesteśmy gotowi na nadejście zimy i naszą ofertę poszerzą produkty sezonowe - mówi Artur Czoska. - Nasza oferta jest tak dostosowana abyśmy mogli dopasować się do wielkości lokalu od 35m2 do ponad 100 m2 ale i ten element decyduje o ofercie w danej lokalizacji ale oczywiście największym powodzeniem cieszą się lody Carte d’Or oraz nasze desery które są przepyszne i bazują na najwyższej jakości składnikach.
Franczozobiorca, który zdecyduje się przyłączyć do sieci Carte d'Or Cafe, może liczyć na pomoc w znalezieniu lokalizacji,udostępnienie usług architekta, który pomoże zaprojektować lokal, wyposażenie lokalu w cały sprzęt chłodniczy oraz możliwość pozyskania profesjonalnego ekspresu do kawy, kompleksowy program szkoleniowy dla personelu, możliwość nadzoru nad pracą nowego punktu w pierwszych miesiącach funkcjonowania, zaopatrzenie we wszystkie produkty oferowane w sieci i silne wsparcie marketingowe dzięki ogólnopolskiej promocji.
KB