Alma Market chce w przyszłym roku uruchomić franczyzową sieć sklepów w formacie convenience.
– W 2015 roku chcemy uruchomić franczyzową sieć convenience z trochę wyższej półki, nawiązującą w nazwie do Almy. Sklepy o powierzchni 200 - 450 m² powstawałyby w centrach miast i na dużych osiedlach miejskich. W ofercie byłyby m.in. produkty marki Food&Joy – powiedział PAP Jerzy Mazgaj, prezes i główny akcjonariusz spółki.
Spółka Alma Market powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma zatrudnia ponad 2 960 osób. Głównym przedmiotem działalności spółki jest handel artykułami branży FMCG poprzez sieć delikatesów Alma. Obecnie sieć delikatesów liczy 46 placówek w dużych miastach Polski.
Strategia sieci delikatesów Alma koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tys. produktów, w tym ponad 3 tys. pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w ramach tej sieci.
INK