Alma wchodzi w segment convenience

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 grudnia 2014
Kategoria:
Foto: Alma

Foto: Alma

Alma Market chce w przyszłym roku uruchomić franczyzową sieć sklepów w formacie convenience.

W 2015 roku chcemy uruchomić franczyzową sieć convenience z trochę wyższej półki, nawiązującą w nazwie do Almy. Sklepy o powierzchni 200 - 450 m² powstawałyby w centrach miast i na dużych osiedlach miejskich. W ofercie byłyby m.in. produkty marki Food&Joy – powiedział PAP Jerzy Mazgaj, prezes i główny akcjonariusz spółki.

Spółka Alma Market powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma zatrudnia ponad 2 960 osób. Głównym przedmiotem działalności spółki jest handel artykułami branży FMCG poprzez sieć delikatesów Alma. Obecnie sieć delikatesów liczy 46 placówek w dużych miastach Polski.

Strategia sieci delikatesów Alma koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tys. produktów, w tym ponad 3 tys. pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w ramach tej sieci.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram