W 2015 roku Alma planuje uruchomić franczyzową sieć convenience. Sklepy o powierzchni 200 - 450 m² powstaną w centrach miast, na dużych osiedlach oraz na obrzeżach i w sąsiedztwie dużych miast. – Choć projekt dopiero startuje, firma prowadzi już rozmowy z inwestorami. W tym roku chcemy uruchomić około 40 sklepów we franczyzie – mówi nam wiceprezes Alma Market S.A. Małgorzata Moska.
Franczyzobiorcy otrzymają dostęp do know-how, modelu prowadzenia sklepów wypracowanego przez 20 lat.
– Już prowadzimy rozmowy z inwestorami. Model działalności został wyceniony, przewidziane są opłaty wstępne. Wartości będą ustalane indywidualnie. Opłata miesięczna stanowiła będzie określony procent od obrotu. W tym roku chcemy otworzyć około 40 sklepów w formacie franczyzowym – opowiada Małgorzata Moska.
W ofercie tych sklepów znajdą się m.in. produkty marki Food&Joy.
Polecamy: Moda na francuskie piekarnie
Strategia sieci delikatesów Alma koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tys. produktów, w tym ponad 3 tys. pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma. W marcu 2007 spółka Alma Market wprowadziła na rynek markę własną pozycjonowaną w segmencie premium produktów spożywczych pod nazwą Krakowski Kredens.
INK