Alians strategiczny Bać-Pol oraz Piotr i Paweł

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 czerwca 2013
Kategoria:
piotr i pawel

piotr i pawel

Główni akcjonariusze Bać-Pol oraz Piotr i Paweł podjęli rozmowy i działania zmierzające do wprowadzenia na rynek wspólnych rozwiązań, w tym produktów pod nową, wspólną marką.
- Mamy świadomość, że aby być dobrze przygotowanym na najsilniejszą konkurencję musimy tworzyć skalę. Analiza strategiczna pokazała, że rynki docelowe obu firmy są komplementarne, co oznacza, że tworząc wspólne plany, możemy bez obaw sumować potencjały, co rodzi dla naszych obu firm niesamowite szanse. A jednocześnie nie niesie praktycznie dla żadnego z nas zagrożeń, mówi Leszek Bać, prezes firmy Bać-Pol.
Nowy brand ma łączyć w sobie zarówno bardzo konkurencyjne ceny, jak i dobrą jakość oraz nowoczesny wizerunek. Nowa marka będzie prowadzona w ramach wspólnej inicjatywy kapitałowej „Grupa Handlowa PL Plus”. Początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami.
Cały czas trwają rozmowy o poszerzenie dostępności nowej marki o kolejne polskie podmioty. Sprzedaż tych produktów ma stanowić wstęp do zacieśnienia współpracy, realizacji wspólnych przedsięwzięć kapitałowych nie tylko dla firm założycieli, ale również dla innych mniejszych sieci.
- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Na bazie nowej marki, chcemy pokazać, że razem można sięgać po sukcesy nieosiągalne dla każdego oddzielnie i tworzyć wartość dodaną bardzo pożądaną przez naszych klientów – dodaje Piotr Woś, prezes sieci delikatesów „Piotr i Paweł”.
Obaj prezesi zgodnie wierzą, że owocem ich współpracy może być integracja tysięcy polskich sklepów – lokalnych liderów – które dzięki koalicji zapewnią sobie trwałe podstawy do skutecznego konkurowania z każdym na rynku.
Źródło: materiały prasowe, oprac. rś
Główni akcjonariusze Bać-Pol oraz Piotr i Paweł podjęli działania zmierzające do wprowadzenia na rynek wspólnych rozwiązań, w tym produktów pod nową, wspólną marką. Chcą stworzyć przeciwwagę m.in. dla sieci hipermarketów i dyskontów.

- Analiza strategiczna pokazała, że rynki docelowe obu firm są komplementarne, co oznacza, że tworząc wspólne plany, możemy bez obaw sumować potencjały. To rodzi dla naszych firm niesamowite szanse. A jednocześnie nie niesie praktycznie dla żadnego z nas zagrożeń, mówi Leszek Bać, prezes firmy Bać-Pol.

Nowy brand ma łączyć w sobie zarówno bardzo konkurencyjne ceny, jak i dobrą jakość oraz nowoczesny wizerunek. Marka będzie prowadzona w ramach wspólnej inicjatywy kapitałowej „Grupa Handlowa PL Plus”. Początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami.
Cały czas trwają rozmowy o poszerzenie dostępności nowej marki o kolejne polskie podmioty. Sprzedaż tych produktów ma stanowić wstęp do zacieśnienia współpracy, realizacji wspólnych przedsięwzięć kapitałowych nie tylko dla firm założycieli, ale również dla innych mniejszych sieci.
- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Na bazie nowej marki, chcemy pokazać, że razem można sięgać po sukcesy nieosiągalne dla każdego oddzielnie i tworzyć wartość dodaną bardzo pożądaną przez naszych klientów, dodaje Piotr Woś, prezes sieci delikatesów „Piotr i Paweł”.
Obaj prezesi zgodnie wierzą, że owocem ich współpracy może być integracja tysięcy polskich sklepów – lokalnych liderów – które dzięki koalicji zapewnią sobie trwałe podstawy do skutecznego konkurowania z na rynku m.in. z dyskontami i sieciami hipermarketów.

Źródło: materiały prasowe, oprac. rś

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram