26 stycznia w Kluczborku otwarty zostanie kolejny franczyzowy sklep specjalistycznej sieci alkoholowej Al.Capone, pod adresem Jagiellońska 14I.
Kolejne otwarcie powiększy grono franczyzobiorców sieci. To już 40 sklep sieci Al.Capone, a 23 franczyzowy.
Bogaty asortyment, konkurencyjne ceny, profesjonalna obsługa, niepowtarzalny klimat – to cztery fundamenty, na których opiera się sukces sieci Al.Capone. W charakterystycznych wnętrzach sklepu można znaleźć wszelki rodzaj alkoholu na każdą kieszeń: od przystępnych cenowo, aż do tych najbardziej ekskluzywnych, a w wyborze tego najlepszego pomoże wykwalifikowana obsługa.
Jak wyglądają sklepy Al.Capone?
Wystrój wnętrza charakteryzuje klimat lat dwudziestych ubiegłego wieku, który nawiązuje do czasów prohibicji w Stanach Zjednoczonych. Szeroka oferta whisky, burbonów, ginów, brandy czy likierów, a także gama alkoholi regionalnych oraz piw kraftowych gwarantuje największy wybór w mieście. Bogata aleja win to otwarty regał, mieszący ponad dwieście indeksów. Wina zebrane z różnych zakątków świata są w czytelny sposób opisane i sklasyfikowane tak, by ułatwić wybór zwłaszcza tym klientom, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w świecie win.
Czym jeszcze zaskakuje Al.Capone?
W sklepach sieci Al.Capone organizowane są cykliczne akcje promocyjne, a także atrakcyjne miesięczne oferty rabatowe i cotygodniowe oferty na weekend. Pracownicy sklepów Al.Capone to prawdziwi profesjonaliści, którzy chętnie dzielą się z klientami wiedzą zdobytą na szkoleniach w kraju i za granicą. Firma Al.Capone angażuje się w szereg akcji charytatywnych, wspierając m.in. lokalne instytucje, czy wydarzenia sportowe.
Franczyza Al.Capone
Jeżeli szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes – otwórz swój sklep Al.Capone. Franczyzobiorcom zapewnione zostaje pełne wsparcie przy otwarciu placówki oraz szereg korzyści takich, jak: rozpoznawalna marka z wieloletnim doświadczeniem na rynku, korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje oraz warunki handlowe niedostępne dla pojedynczych sklepów), stałe wsparcie operacyjne oraz pomoc opiekuna sklepu, częste szkolenia branżowe (sprzedażowe i produktowe) stacjonarnie oraz wyjazdowo, niskie koszty uczestnictwa w sieci, innowacyjne rozwiązania uprzednio testowane w sklepach własnych, stałe wsparcie marketingowe oraz narzędzia motywacyjne dla pracowników.