Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 18 październik 2019

Foto: LPP debiutuje w Finlandii

To 25 kraj na mapie gdańskiej spółki. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności LPP w nowym regionie.


Nowo otwarta galeria w jednym miejscu łączy fińskie upodobania i najważniejsze międzynarodowe brandy. Wśród 250 punktów handlowych nie zabrakło także salonów polskich marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, zajmujących łączną powierzchnię 6520 m2.
 
- Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej – dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.

Kompleks Tripla zaprojektowany został nie tylko z myślą o stworzeniu dużego centrum handlowego. Jego integralną częścią jest także hotel, apartamenty mieszkalne, powierzchnie biurowe, strefa gastronomiczna oraz rozrywkowa. Obiekt ma również bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską oraz z lotniskiem, oddalonym od centrum o zaledwie 20 minut. Polski producent odzieży jest jedynym najemcą, który w wyniku udanych negocjacji otworzył w tym miejscu aż 5 salonów.

- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza, jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek – dodaje Przemysław Lutkiewicz.

Nowoczesne Centrum Mall of Tripla wyznacza również trendy w zakresie ekologicznego projektowania przestrzeni handlowej, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju polskiego producenta. W projekcie uwzględniono przestronne tereny zielone i dodatkowo pokryto nimi 1/3 powierzchni dachów centrum. Ponadto obiekt wyposażony jest w system zbierania wody deszczowej, co oznacza ok. 40% mniejsze zużycie czystej wody niż w porównywalnych obiektach. Sam budynek centrum pełni również funkcję przyjaznego dla środowiska hubu transportu publicznego – mieści się tam aż 3400 miejsc dla rowerów oraz 300 miejsc dla samochodów elektrycznych.

Po fińskim debiucie salony stacjonarne marek LPP działają już na 25 rynkach. W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 roku spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej, czym umocni swoją pozycję w regionie Europy Południowo-Wschodniej.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Sierpień 16, 2019
Aktualności
Autor: / Czerwiec 14, 2019

A może te Cię zaciekawią

Ludzie i biznes
Autor: / Lipiec 23, 2019
Im się udało
Autor: / Sierpień 13, 2019
O tym się mówi
Autor: / Lipiec 15, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą