Leasing-Experts: „Ten rok zamkniemy z liczbą 100 placówek”
DATA DODANIA: 07 marzec 2013

Miniony rok był dla spółki bardzo udany. Do sieci dołączyło 35 franczyzobiorców. Firma podpisała też umowy z 5 firmami leasingowymi i 3 bankami. Wprowadzono nowy system szkoleń, udoskonalono politykę jakości, rozszerzono ofertę, każdy oddział zyskał swoją własną stronę internetową. Na zmianach skorzystali też klienci.
Aktualnie prowadzone są rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami – w tym roku sieć ma się powiększyć o kolejnych 35 punktów obsługi leasingowej, tak żeby w 2014 wejść z liczbą 100 placówek na terenie całej Polski.
Spółka zamierza konsekwentnie realizować plany. Założenia są ambitne: wzrost zysków, wprowadzenie audytów, nowego programu rekrutacji i obowiązkowych, kwartalnych szkoleń dla franczyzobiorców. W trzecim kwartale Leasing-Experts uruchomi własny program leasingowy dla nieruchomości komercyjnych – będzie to całkowicie unikalny produkt. Aktualnie trwa program pilotażowy projektu.
Aby dołączyć do sieci trzeba dysponować własnym lokalem, mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą lub zgłosić gotowość do jej założenia, posiadać własny samochód, dostarczyć zaświadczenie o niekaralności a także wnieść wstępną opłatę franczyzową w wysokości 10 tys. zł + VAT. Miesięczna opłata licencyjna wynosi 250 zł + VAT. Leasing-Experts oferuje w zamian, podparty doświadczeniem know-how, wszelką pomoc przy rozpoczynaniu działalności a także w trakcie jej trwania, niezbędny pakiet szkoleń, własną niezależną stronę oddziału oraz udział w kampaniach reklamowych.
Istniejący od 2010 Leasing-Experts to największa sieć franczyzowa brokerów leasingu. Co ciekawe, projekt franczyzy Leasing-Experts został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Spółka, która pod koniec zeszłego roku zadebiutowała na giełdzie, jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców, uczestnikiem programu Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a także od listopada 2012 Firmą Wiarygodną Finansowo.
Adam Gieras
Aktualnie prowadzone są rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami – w tym roku sieć ma się powiększyć o kolejnych 35 punktów obsługi leasingowej, tak żeby w 2014 wejść z liczbą 100 placówek na terenie całej Polski.
Spółka zamierza konsekwentnie realizować plany. Założenia są ambitne: wzrost zysków, wprowadzenie audytów, nowego programu rekrutacji i obowiązkowych, kwartalnych szkoleń dla franczyzobiorców. W trzecim kwartale Leasing-Experts uruchomi własny program leasingowy dla nieruchomości komercyjnych – będzie to całkowicie unikalny produkt. Aktualnie trwa program pilotażowy projektu.
Aby dołączyć do sieci trzeba dysponować własnym lokalem, mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą lub zgłosić gotowość do jej założenia, posiadać własny samochód, dostarczyć zaświadczenie o niekaralności a także wnieść wstępną opłatę franczyzową w wysokości 10 tys. zł + VAT. Miesięczna opłata licencyjna wynosi 250 zł + VAT. Leasing-Experts oferuje w zamian, podparty doświadczeniem know-how, wszelką pomoc przy rozpoczynaniu działalności a także w trakcie jej trwania, niezbędny pakiet szkoleń, własną niezależną stronę oddziału oraz udział w kampaniach reklamowych.
Istniejący od 2010 Leasing-Experts to największa sieć franczyzowa brokerów leasingu. Co ciekawe, projekt franczyzy Leasing-Experts został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Spółka, która pod koniec zeszłego roku zadebiutowała na giełdzie, jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców, uczestnikiem programu Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a także od listopada 2012 Firmą Wiarygodną Finansowo.
Adam Gieras
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią
Prezentacje franczyz
Szkolenia
DLA FRANCZYZODAWCÓW
ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019
ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019
DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW
FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?