Franczyza w Polsce

watch - Making a custom paper is go through a lot of steps Get to know key tips as to how to receive the greatest essay ever Why worry

Home; http://www.tkspace.net/?essay-about-leadership; Have No Time for Report Writing? WriteMyPapers.org Is at Your Service! When you are exhausted because of all your everyday troubles Foto: www.carrefour.pl

source link HELP. WHO CAN DO MY HOMEWORK? Welcome to our homework service. The best professionals all over the Internet space will assist you to write At How To Write An Intro To An Essay, we deliver professional Custom Papers/Documents Writing and Editing help which include personal articles, essays, guidance on term Ajencja sklepu Carrefour Express to najlepsze rozwiązanie dla osób, które chcą rozpocząć działalność handlową na swój własny rachunek, ale posiadają ograniczone środki.

Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 600 sklepów franczyzowych w trzech różnych formatach. Jednocześnie firma oferuje współpracę w ramach klasycznej franczyzy oraz ajencji. W modelu współpracy ajencyjnej Carrefour pozostaje głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol i ubezpieczenia lokalu, dzięki czemu ajencja posiada niższy finansowy próg wejścia od klasycznej franczyzy. W ramach współpracy Carrefour zapewnia atrakcyjny system bonusowy i atrakcyjne warunki współpracy, wsparcie doświadczonego zespołu doradców oraz zdefiniowany asortyment dopasowany do lokalizacji i potrzeb klienta. Carrefour w modelu ajencyjnym przewiduje również możliwość przekształcenia współpracy we franczyzę po pewnym czasie.

Ajencja to rozwiązanie dla każdego, kto ma duszę handlowca, dlatego kierujemy ją do osób z doświadczeniem w handlu małopowierzchniowym oraz tych, którzy chcą otworzyć swój pierwszy sklep. Dzięki współpracy z Carrefour początkującemu przedsiębiorcy łatwiej będzie postawić pierwsze kroki w prowadzeniu własnego biznesu. Renoma i popularność marki Carrefour zapewniają najwyższe standardy współpracy oraz umożliwiają łatwiejsze zaistnienie w świadomości klientów. Aktualnie poszukujemy ajentów w Warszawie, Krakowie oraz w Trójmieście, oferując im lokale z ugruntowaną pozycją na rynku – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Wśród dostępnych formatów sklepów Carrefour najlepiej dopasowanym do wymogów ajencji jest Carrefour Express convenience. Są to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2. Sklepy convenience są najczęściej zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum wielkich miast. Ten sklep samoobsługowy doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast, którzy szukają wygodnych sklepów blisko domu lub w drodze do pracy, aby szybko zrobić podstawowe zakupy spożywcze. W ofercie sklepów Carrefour Express convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos. Dzięki małej powierzchni sklepu ajent może również prowadzić osobiście handel w niedziele objęte zakazem handlu, co podwyższa rentowność biznesu.

Ofertę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców współpraca ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ograniczają ryzyko i ułatwiają odniesienie sukcesu na konkurencyjnym rynku.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Pin It
Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
AK

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

follow link. Forget about everyday routine of a difficult students life and buy expository essay in a matter of minutes. We provide only ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 25.09.2018

Boom Essays is the best http://russianchicagomag.com/do-you-agree-that-money-can-buy-happiness-essay/ with affordable prices and 24/7 online support. Place an order to get your essay written by an expert essay ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 18.09.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

Complete how can i http://www.nbtitanium.com/?buy-a-dissertation-online-xavier-university confidentiality and timely delivery. See simple tips to get it good professional resume writing service done fast. FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 27.09.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%