Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 09 maj 2018

Foto: Lokal pizzerii Gruby Benek

Red Bull - światowy lider napojów energetycznych - podpisał umowę z Ogólnopolską Siecią Restauracji Gruby Benek.

Obejmuje ona współpracę w zakresie promocji marki Red Bull i sprzedaży napojów energetycznych w lokalach należących do sieci. Podpisana w kwietniu umowa jeszcze w tym samym miesiącu została wprowadzona w życie.

Przeprowadzona niemal od razu po podpisaniu umowy akcja marketingowa - sampling przy łódzkich „orlikach” - przyczyniła się do dużego zainteresowania produktem partnera w lokalach sieci. Przebojem wszedł weekendowy „zestaw imprezowy-” (2 pizze + czteropak Red Bulla).

Red Bull to duża, rozpoznawalna marka, ciesząca się zaufaniem i sympatią klientów, co przekłada się pozytywnie na średnia wartość koszyka - mówi Mateusz Szewczyk, prezes zarządu Sieci Restauracji Gruby Benek - Już teraz widać, że decyzja o podjęciu współpracy była dobrym posunięciem. Red Bull doskonale uzupełnia ofertę napojów naszych lokali, dołączając do takich marek jak Pepsi, Kompania Piwowarska i Tchibo. Wielu młodych i aktywnych ludzi stanowiących dużą część klientów Grubego Benka, utożsamia się chętnie z wartościami i produktem naszego nowego Partnera.
Sieć planuje kolejne akcje crossowe, tym razem o charakterze viralowym, które kierowane będą do internautów.

Informacja na temat oferty współpracy z Gruby Benek znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych. 

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Listopad 8, 2018
Aktualności
Autor: / Wrzesień 4, 2018

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Listopad 26, 2018
Raporty
Autor: / Listopad 15, 2018
Im się udało
Autor: / Lipiec 14, 2018

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 15.11.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 28.11.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 08.01.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą