Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 13 marzec 2018
Nowa oferta współpracy od Lody Lida

Foto: Lody Lida

Ogólnopolska sieć lodziarni Lody Lida, która do tej pory otwierała głównie mobilne punkty sprzedaży zachęca franczyzobiorców do otwarcia lokalu całorocznego w ramach nowego konceptu. 

Nowa oferta współpracy skierowana jest do przedsiębiorców, którzy chcieliby otworzyć lokal w ramach tzw. pełnej franczyzy. Obecnie pod marką Lody Lida działa kilkanaście punktów sprzedaży. Większość z nich to mobilne lodziarnie prowadzone przez franczyzobiorców. W sieci działają też trzy lodziarnie własne. Wykorzystując to doświadczenie, franczyzodawca zaoferował możliwość otwarcia stacjonarnej lodziarni w ramach konceptu o nazwie All-Year Business! W przypadku przekształcenia lokalu z lodziarni na koncept All-Year Business będą brane pod uwagę indywidualne aspekty i parametry danego lokalu. Ponadto, w ramach tego konceptu możliwe jest przystosowanie do sprzedaży całorocznej punktów mobilnych.

Jak to działa?

Franczyzobiorca Lody Lida, który zdecyduje się na działalność w ramach konceptu All-Year Business!, po zakończeniu sezonu lodowego będzie miał możliwość kontynuować działalność oferując poza lodami inne produkty cieszące się popularnością w chłodne dni.

Ich receptura oparta jest o tradycyjne przepisy zapewniające produktom wyjątkowy smak. Ważne jest też to, że wraz ze zmianą produktową zostanie zmieniona aranżacja lokalu.

Ta propozycja współpracy może zaciekawić m.in. przedsiębiorców, którzy podczas finansowania inwestycji korzystali z oferty leasingu na sprzęt. W tym przypadku franczyzobiorcy zobligowani są do opłacania raty leasingowej przez cały rok, nawet w tzw. okresie martwym.

Sieć Lody Lida oferuje wsparcie na każdym etapie działalności, także pod kątem analizy biznesowej planowanego przedsięwzięcia. Po podpisaniu umowy franczyzowy partner Lody Lida dostaje pełen dostęp do know-how, pakietu szkoleń oraz strategii biznesowej opracowanej zarówno dla mobilnych punktów lodziarni, jak i konceptu całorocznego. Franczyzodawca oferuje też pomoc przy negocjacji warunków najmu lokalu i gruntu.

Firma z doświadczeniem

Właściciele franczyzy Lody Lida rozpoczęli działalność w branży spożywczej w 1990 roku, a idąc z duchem czasu i potrzebami lokalnego rynku poszerzyli działalność o sprzedaż lodów. Pierwsza lodziarnia pod marką Lody Lida powstała w 2008 r. w Książu Wielkopolskim, gdzie znajduje się siedziba firmy. W sezonie wiosenno-letnim firma nastawiona jest głównie na sprzedaż lodów, a także gofrów, granit, shake'ów i kaw z ekspresu.

 

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Sierpień 13, 2018
O tym się mówi
Autor: / Kwiecień 16, 2018
Raporty
Czy franczyza jest w Polsce popularna?
Autor: / Lipiec 1, 2018

Prezentacje franczyz

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 25.09.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 18.09.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 27.09.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą