Franczyza w Polsce

Opublikowano: 07 grudzień 2017
DepilConcept laureatem plebiscytu

Foto: DepilConcept

Marka DepilConcept, budująca sieć salonów specjalizujących się w fotodepilacji została laureatem plebiscytu „Kobieca Marka Roku 2017”.

Organizatorek wydarzenia był Polski Instytut Rozwoju Marki. Finałowa gala plebiscytu „Kobieca Marka Roku 2017”odbyła się w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Jak informuje Mariusz Włoczkowski z DepilConcept, sieć została wyróżniona obok takich marek, jak Sephora, Oriflame i Mary Kay.

DepilConcept dzięki wąskiej specjalizacji i skutecznemu biznesowemu know-how gwarantuje najwyższy poziom usług w atrakcyjnej cenie - 65 zł za każdą strefę ciała. Sukces koncepcji biznesowej oparty jest na trzech prostych zasadach: precyzji i szybkości, jakości w niskiej cenie oraz rentowności biznesu.

Świadczenie profesjonalnych usług tylko i wyłącznie w zakresie depilacji i fototerapii, a także zastosowanie najnowszych technologii pozwola na skrócenie czasu wykonywania zabiegów i osiągnięcie najwyższej efektywności. Podjęcie biznesu w ramach franczyzowej sieci DepilConcept nie wymaga znajomości branży kosmetycznej.

Franczyzodawca zapewnia kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy, od momentu podjęcia decyzji o współpracy, wyboru lokalu, czy rekrutacji personelu przez cały okres trwania umowy. Firma planuje, że do końca tego roku pod tym szyldem będą działać 42 salony franczyzowe.

Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą współpracy DepilConcept, zajrzyj do naszej bazy systemów franczyzowych.

Pin It
Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
INK

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 16.11.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 23.11.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 29.11.2017

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Na co zwracasz uwagę w pierwszej kolejności w ofercie współpracy franczyzowej?

42.1%
27.4%
14.7%
5.3%
9.5%