Fonny Funny rusza z franczyzą
DATA DODANIA: 24 październik 2017
Najnowsze akcesoria służące do ozdoby i ochrony telefonów, a także zaprojektowane przez klienta etui – to wszystko można kupić korzystając z oferty stoisk Fonny Funny w galeriach handlowych.
Jak mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny sieci Fonny Funny, stoiska w ciągach komunikacyjnych centrów handlowych to potencjał handlu impulsowego.
– Za inspirację do stworzenia nowej sieci posłużyło kilkunastoletnie doświadczenie w rozwoju i zarządzaniu największą w Polsce siecią franczyzową z telefonami i elektroniką. To doświadczenie przekuwamy w nowy projekt i szukamy franczyzobiorców i lokalizacji z całej Polski – opowiada Piotr Andrzejewski.
Dodaje, że w ramach sieci Fonny Funny jest już kilka dobrze prosperujących stoisk, a kolejne są w przygotowaniu.
– Poszukujemy do współpracy młodych i ambitnych osób, które chciałyby zainwestować w rozwojową branżę. Nasza oferta franczyzy skierowana jest także do osób mających już doświadczenie w prowadzeniu biznesu, które chciałyby otworzyć i rozwinąć dodatkową działalność. Kapitał potrzebny na start to około 20 tys. zł. Inwestycja to głównie zakup towaru, kasy fiskalnej i komputera na stoisko. Szacujemy, że zwrot zainwestowanych pieniędzy osiąga się po około pół roku działania stoiska. W pierwszym kwartale 2018 roku chcielibyśmy mieć około 20 punktów franczyzowych – kontynuuje Piotr Andrzejewski.
Fonny Funny to stoiska sprzedażowe (tzw. wyspy) znajdujące się w centrach handlowych w całej Polsce. Asortyment stanowią różnorodne etui, pokrowce, nakładki oraz folie i szkła ochronne na telefony.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią

Franczyza z Kurcze Pieczone: Jak zarabiać w czasie epidemii?
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?