Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 10 luty 2017
Franczyzowa marka udostępni usługę click&collect

Foto: Quiosque

Polska marka odzieżowa, pod którą działa około 70 salonów franczyzowych pracuje nad rozwiązaniami w zakresie usługi click&collect.

Jak zaznacza Monika Kujas, PR Manager Quiosque Polacy przekonali do przeglądania ofert produktowych i zakupów przez internet. Spółka jest obecnie na etapie tworzenia i realizowania wielu nowych funkcjonalności w zakresie omnichanel. Pracuje m.in. nad funkcjonalnością click&collect.

Jak pisaliśmy, w 2017 roku - podobnie jak w poprzednich latach - firma planuje kontynuować budowę sieci sklepów franczyzowych. Będzie poszukiwać nowych możliwości współpracy z potencjalnymi partnerami.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą QUIOSQUE: Kobieca twarz biznesu

Quiosque nie przewiduje znaczących zmian w strukturze sieci. Postara się zachować równomierną proporcję między salonami własnymi a franczyzowymi. Pod koniec 2016 roku sieć liczyła 66 własnych sklepów, 67 franczyzowych, 6 outletów i sklep internetowy. W tym roku firma planuje otworzyć około 18 kolejnych salonów. Jeden z nich będzie działać w przygotowujące się do otwarcia warszawskiej Galerii Północnej.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Marzec 10, 2020
Aktualności
Aktualności
Autor: / Luty 3, 2020

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Czerwiec 22, 2020
Raporty
O tym się mówi


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą