Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 10 luty 2017
Franczyzowa marka udostępni usługę click&collect

Foto: Quiosque

Polska marka odzieżowa, pod którą działa około 70 salonów franczyzowych pracuje nad rozwiązaniami w zakresie usługi click&collect.

Jak zaznacza Monika Kujas, PR Manager Quiosque Polacy przekonali do przeglądania ofert produktowych i zakupów przez internet. Spółka jest obecnie na etapie tworzenia i realizowania wielu nowych funkcjonalności w zakresie omnichanel. Pracuje m.in. nad funkcjonalnością click&collect.

Jak pisaliśmy, w 2017 roku - podobnie jak w poprzednich latach - firma planuje kontynuować budowę sieci sklepów franczyzowych. Będzie poszukiwać nowych możliwości współpracy z potencjalnymi partnerami.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą QUIOSQUE: Kobieca twarz biznesu

Quiosque nie przewiduje znaczących zmian w strukturze sieci. Postara się zachować równomierną proporcję między salonami własnymi a franczyzowymi. Pod koniec 2016 roku sieć liczyła 66 własnych sklepów, 67 franczyzowych, 6 outletów i sklep internetowy. W tym roku firma planuje otworzyć około 18 kolejnych salonów. Jeden z nich będzie działać w przygotowujące się do otwarcia warszawskiej Galerii Północnej.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Im się udało
Autor: / Kwiecień 2, 2019
O tym się mówi
Autor: / Kwiecień 29, 2019
Ludzie i biznes

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 19.06.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 12.06.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 05.06.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą