Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 30 wrzesień 2016
Epaka.pl będzie mieć w tym roku 130 oddziałów.

Foto: Epaka.pl

Ta sieć oferująca usługi kurierskie dla firm i klientów indywidualnych otwiera średnio 2 placówki franczyzowe miesięcznie. Do końca tego roku będzie liczyć 130 oddziałów. Co napędza jej rozwój? 

Obecnie w sieci Epaka.pl działają 2 placówki własne i 111 punktów franczyzowych. Jak zaznacza Marcin Pierścionek, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej tak dynamiczny rozwój firmy jest związany z rosnącą branżą e-commerce.

Handel internetowy rośne w siłę, według agencji Centre for Retail Research Polska jest wśród liderów rynku e-commerce na świecie. W 2015 roku wydaliśmy w sieci ponad 30 mld zł, prognozy na rok 2016 mówią o przekroczeniu kwoty 36 mld zł. W ciągu 5 lat kwota ta może się nawet podwoić. Powyższe dane publikowane przez największe firmy i instytucje badające polski rynek e-commerce robią ogromne wrażenie. To daje z kolei bardzo duże możliwości naszym dotychczasowym oraz potencjalnym partnerom zainteresowanym otwarciem punktów nadań przesyłek kurierskich – uważa Marcin Pierścionek.

Wyjaśnia, że rynek stwarza możliwość pozyskanie do stałej współpracy kontrahentów wysyłających stałe ilości przesyłek w skali miesiąca. Oddziały firmy obsługują również  klientach indywidualnych, tych którzy nie lubią czekać w kolejkach na poczcie oraz płacić więcej za usługi - w oddziałach Epaka.pl są dużo tańsze oraz szybciej realizowane.

Do całości dokładamy jakość oraz profesjonalizm, czynniki które gwarantują sukces. Chcemy żeby każdy nasz partner oraz klient wiedział, że może liczyć na nasze doświadczenie oraz pomoc w rozwiązaniu każdej sprawy z jaką się do nas zgłosi. Pracownicy Epaka.pl są w pełni zaangażowani w swoją pracę, możemy liczyć na siebie nawzajem i dzięki temu wszyscy osiągamy swoje cele i założenia. Wszystko wskazuje na to, że z końcem bieżącego roku będziemy mogli się pochwalić ilością 130 placówek. Pod koniec grudnia natomiast wyznaczymy sobie kolejne ambitne cele na nadchodzący rok – zapowiada Marcin Pierścionek.

O tym, że jest to szybko rosnący rynek świadczą też dane PwC. Jak wynika z raportu tej firmy „Perspektywy wzrostu rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w Polsce do 2018 r.”, w latach 2016-2018 wzrost przychodów rynku KEP (rynek przesyłek Kurierskich, Ekspresowych i Paczkowych) będzie na poziomie 12% rok do roku, a wartość rynku w roku 2018 sięgnie 6,4 mld zł.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Październik 10, 2018
Aktualności
Aktualności
Autor: / Lipiec 5, 2018

A może te Cię zaciekawią

Im się udało
Autor: / Lipiec 14, 2018
Im się udało
Autor: / Październik 2, 2018
O tym się mówi
Autor: / Czerwiec 4, 2018

Prezentacje franczyz

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 12.11.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 30.10.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 15.11.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą