Szukasz niedrogiej franczyzy? Zwróć uwagę na ten koncept
DATA DODANIA: 12 listopad 2015
Największą popularnością w Polsce cieszą się systemy franczyzowe o stosunkowo niewielkim wkładzie inwestycyjnym. Jednym z nich jest propozycja amerykańskiej marki, która weszła na nasz rynek z propozycją prowadzenia zajęć dla dzieci z wykorzystaniem klocków LEGO.
Bricks 4 Kidz, czyli po prostu Klocki Dla Dzieci to stworzony w USA, ale sprawdzony również w Polsce pomysł i metodologia prowadzenia zajęć dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
- Nasze programy oparte są o budowę prostych i zaawansowanych modeli z klocków stworzonych przez doświadczonych inżynierów i architektów. Nasze specjalne zestawy klocków, przemyślane tematycznie modele są nie tylko doskonałą bazą do zabawy, ale stanowią ważny element rozwoju edukacyjnego dla dzieci. Jesteśmy przekonani, że dzieci uczą się najefektywniej poprzez aktywności, które angażują ich ciekawość i kreatywność. Staramy się, aby świat programów Bricks 4 Kidz właśnie taki był – mówi Jarosław Nadstazik, dyrektor zarządzający polskiej sieci Bricks 4 Kidz.
Marka rozwija się we franczyzie. Pod jej szyldem działają obecnie 2 oddziały (trzeci jest w przygotowaniu). Jak zaznacza Jarosław Nadstazik, w 2016 roku franczyza będzie miała kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy na rynku polskim.
Jedną z głównych korzyści przystąpienia do systemu Bricks 4 Kidz jest stosunkowo niski wkład inwestycyjny. Minimalna łączna wartość inwestycji wynosi 20 tys. zł (ta kwota zależy od wielkości miasta, powierzchni i stanu lokalu).
Artykuły które powinny Ci się spodobać

A może te Cię zaciekawią
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?