Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 06 sierpień 2014

Da Grasso łapie klientów w sieci; Foto: Da Grasso

Największa polska franczyzowa sieć pizzerii dołączyła do grona partnerów PizzaPortal, najpopularniejszego w Polsce pośrednika w zamawianiu jedzenia przez internet. 

W ramach partnerstwa z PizzaPortal, klienci korzystający z usług oferowanych na stronie, będą mogli zamówić także posiłki z najpopularniejszej, polskiej pizzerii. 

Kiedy dwie największe firmy w swoich branżach łączą siły, otwiera się wiele nowych możliwości. Przekonają się o tym nie tylko franczyzobiorcy Da Grasso, ale przede wszystkim nasi wspólni klienci. Współpraca między nami umożliwi wdrożenie unikatowych i innowacyjnych rozwiązań, nie tylko na skalę Polski – mówi Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający serwisu PizzaPortal.pl

W związku z połączeniem sił, we wrześniu planowana jest organizacja wspólnej kampanii marketingowej. Akcja opierać się będzie na rozdawnictwie kuponów rabatowych dla wszystkich Klientów PizzaPortal, którzy zdecydują się na  pizzę z lokali Da Grasso. Wsparciem dla projektu będzie szeroko zakrojona reklama w Internecie i na bannerach reklamowych. Udział w tym przedsięwzięciu wezmą jedynie te lokale, które podpisały lub podpiszą wkrótce umowę o współpracy z portalem. 

Współpraca z PizzaPortal to szansa dla franczyzobiorców sieci na pozyskanie  jeszcze większej ilości zamówień, nowych klientów, kolejne źródła płatności, a także dodatkową, wielokanałową reklamę na wszystkich platformach portalu. Strona ta, jest także świetnym uzupełnieniem systemu zamówień online, jaki jakiś czas temu wprowadziła sieć. 

Pizza Portal jest znakomitym uzupełnieniem naszego systemu zamówień online. Projekty nie kolidują ze sobą nawzajem. Dzięki współpracy z naszym partnerem mamy szansę na pozyskanie nowych klientów, którzy do tej pory wybierali inne, partnerskie pizzerie obecne na portalu – komentuje Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Da Grasso to istniejąca od 2006 roku spółka, zarządzająca siecią pizzerii pod marką Da Grasso z siedzibą w Łodzi. Administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach. 

Z kolei PizzaPortal.pl jest największym serwisem do zamawiania posiłków w Polsce i jako jedyny tego typu serwis posiada aplikacje zarówno na system Android, iOS, Windows Phone oraz Samsung SmartTV. Współpracuje z takimi partnerami, jak T-Mobile, Microsoft, Virgin Mobile czy Samsung. Jako pierwszy e-commerce w Polsce wprowadził do swojej oferty możliwość płacenia wirtualną walutą bitcoin.

INK 

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Październik 5, 2018
Aktualności
Autor: / Styczeń 4, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
O tym się mówi
Autor: / Grudzień 29, 2018
O tym się mówi
Autor: / Sierpień 27, 2018

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą