Stava dowozi zakupy klientów marki Decathlon
DATA DODANIA: 07 kwiecień 2021
Stava nawiązała współpracę z marką Decathlon. Kurierzy Stava już teraz dostarczają zakupy klientom Decathlon w Kaliszu, Legnicy, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie i Słupsku. Obie firmy planują w przyszłości rozszerzyć współpracę.
Według badań Deloitte, już 37 proc. Polaków korzysta z opcji zakupów online z dostawą do domu. Taki odsetek konsumentów decydujących się na zakupy z dowozem to najwyższy wynik w historii badania Global State of the Consumer Tracker. Dlatego też sieć sklepów sportowych i turystycznych Decathlon intensywnie rozwija swoją ofertę dla klientów preferujących zakupy online.
– Rynek E-commerce zmienia się bardzo szybko. W Decathlon stawiamy na łatwe, bezpieczne zakupy z szybką dostawą. Wychodząc naprzeciw temu, chcemy proponować najnowsze rozwiązania, które sprawią, że klienci będą mogli zamawiać produkty sportowe w ekspresowym tempie. Wchodząc we współpracę z firmą Stava, jesteśmy przekonani, że zadowolimy najbardziej wymagających klientów dzięki dostawie już w 2 godziny – mówi Michał Kozłowski, head of e-commerce delivery, Decathlon Polska.
Poza już wcześniej dostępnymi opcjami dowozów zakupów ze sklepu internetowego marki Decathlon, we współpracy z siecią Stava zostały uruchomione niezawodne dostawy pod wskazany adres w sześciu miastach w Polsce. Z takiej opcji dowozu zakupów mogą korzystać mieszkańcy Kalisza, Legnicy, Lublina, Olsztyna, Rzeszowa i Słupska.
– Jesteśmy dumni, że do grona naszych klientów dołącza Decathlon - niekwestionowany lider swojego segmentu rynku. To potwierdza, że najlepsi współpracują ze Stavą. Budujemy naszą pozycję na rynku dowozów posiłków i zakupów oferując niezawodne dostawy i dokładnie na taki sam, wysoki poziom obsługi mogą liczyć klienci sieci Decathlon, którym dostarczymy produkty zamówione przez Internet – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.
Sieć Decathlon to 60 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz dynamicznie rozwijający się sklep online, będący liderem na rynku e-commerce w kategorii sport. Kupujący mogą zaopatrzyć się w akcesoria i produkty pozwalające uprawiać 90 różnych dyscyplin sportu.
Stava jest jednym z liderów rynku usług gastro-kurierskich oraz rozwija ofertę skierowaną do sieci handlowych. W zeszłym roku nawiązała strategiczną współpracę z siecią sklepów spożywczych Stokrotka oraz strategiczne partnerstwo z PointPack S.A. Kurierzy Stava dostarczają również zakupy z niezależnych sklepów i drogerii w całej Polsce.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

Schronisko Smaków Magda Gessler zmienia się w Restauracja Schronisko Bukowina
A może te Cię zaciekawią
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?