Żabka coraz bardziej lokalna
DATA DODANIA: 26 luty 2021
25 lutego 2021 roku został otwarty 7-tysięczny sklep sieci Żabka. Placówka zlokalizowana jest na rynku zabytkowej miejscowości Biecz.
– Wspieramy lokalną przedsiębiorczość i oferujemy w ramach współpracy franczyzowej możliwość prowadzenia własnego biznesu pod znaną marką, z pełnym wsparciem logistycznym, technologicznym i marketingowym. Dodatkowo, co szczególnie ważne w czasie pandemii, gwarantujemy pomoc w wielu obszarach funkcjonowania biznesu, a każdą placówkę wyposażamy bezpłatnie w środki dezynfekcyjne, maseczki czy rękawiczki, aby klienci i sprzedawcy czuli się bezpiecznie. Nadal zamierzamy rozwijać się w tym regionie, obecnie w woj. małopolskim ponad 430 przedsiębiorców prowadzi sklep Żabka – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Sieć coraz dynamiczniej rozwija się w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców. W 2020 roku otworzyła sklepy aż w 78 miastach, gdzie wcześniej nie było Żabki. Są wśród nich m.in.: Gostycyn (woj. kujawsko-pomorskie), Parzęczew (woj. łódzkie), Stryszawa (woj. małopolskie), Latchorzew (woj. mazowieckie), Skorogoszcz (woj. opolskie), Przechlewo (woj. pomorskie) czy Cięcina (woj. śląskie). Sieć przyciąga ofertą nowych franczyzobiorców, którzy doceniają prowadzenie biznesu pod znaną marką, gwarancją przychodu podstawowego w wysokości 16 tys. zł przez pierwsze 12 miesięcy działalności, a także zapewnieniem w pełni wyposażonego i zatowarowanego sklepu.
– Cieszę się, że mój sklep otworzyłam w Bieczu, ponieważ w tych okolicach się wychowałam, mam tu rodzinę, przyjaciół i wszystko, co kocham. To moja mała ojczyzna, którą ciężko byłoby mi opuścić. Wcześniej pracowałam w cukierni, ale myślałam o własnym biznesie, by wreszcie być na swoim. Planuję prowadzić rodzinny sklep – mówi Anna Pilch, franczyzobiorczyni sklepu Żabka przy ul. Rynek 12 w Bieczu. Całkowita powierzchnia placówki to 140 mkw., a powierzchnia sali sprzedaży wynosi 68 mkw.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc.
A może te Cię zaciekawią

Franczyza z Kurcze Pieczone: Jak zarabiać w czasie epidemii?

Pracownicy 50 plus. Jak będzie wyglądała nasza zawodowa przyszłość?
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?