Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 18 luty 2021

Foto: Sklep GoDan

Sieć sklepów z balonami, dekoracjami i akcesoriami na przyjęcia w tym roku obchodzi 30-lecie i planuje uruchomić swój 100. sklep w Polsce. Pomimo kryzysu wywołanego epidemią zainteresowanie franczyzą GoDan jest bardzo duże.

W ubiegłym roku powstało 18 nowych sklepów GoDan. W samej stolicy ich liczba zwiększyła się z 2 do 8. – Rok 2020 nie należał do łatwych, w szczególności marzec i kwiecień. Jednak od maja do października naszym franczyzobiorcom udało się nadrobić straty z nawiązką, były to bardzo dobre miesiące sprzedaży, a końcówka była już spokojna – mówi Agnieszka Falińska, odpowiedzialna za rozwój sieci GoDan.
– Patrzymy w  2021 rok  z ogromną nadzieją. Sklepy poradziły sobie w bardzo trudnym czasie, w którym zabrakło dużych imprez, gdy branża hotelowa i restauracyjna była zamknięta z powodu obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa. Okazało się, że dobrze radzimy sobie nawet bazując tylko na małych imprezach. Jak wrócimy do normalności i odbije się branża z nami współpracująca, osiągniemy jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe – dodaje.

Sytuacja na rynku w 2020 roku wymusiła wdrożenie przez sklepy sprzedaży dekoracji przez internet, zwiększono wykorzystanie e-commerce oraz social media. – Moda na nasze produkty wzrasta wraz z rozwojem social media, a franczyzobiorcy umiejętnie to wykorzystują – podkreśla Agnieszka Falińska. – Absolutnie się nie obawiamy e-commerce, świadczymy usługi zatem ciężko przenieść w 100 proc. naszą działalność do internetu. Widzimy potencjał w wykorzystaniu e-commerce poprzez częściowe przeniesienie sprzedaży online, ale zawsze z odbiorem osobistym lub dostawą do klienta przez sklep – podkreśla.

Firma GoDan powstała w 1991 roku, w tym roku świętuje więc swoje 30.urodziny. Receptą na sukces jest nowatorstwo i nieustanne wprowadzanie nowości. W 2020 roku firma wprowadziła kolekcje produktów ekologicznych GoGreen czy o wyjątkowym wzornictwie Beauty&Charm. Niedawno stała się zaś oficjalnym dystrybutorem japońskiego producenta balonów Takarakosan, kierującego swoją ofertę do profesjonalistów. Wprowadza także linię produktów ekonomicznych Smart dla klienta masowego.

– W bieżącym roku prawdopodobnie otworzymy nasz setny sklep. Aktualnie mamy 72 placówki, ale już w pierwszym kwartale dojdziemy do 80. Najważniejsze dla nas jest, żeby wszystkie sklepy były rentowne, a franczyzobiorcy zadowoleni – mówi Agnieszka Falińska.
Wielkość lokalu pod sklep GoDan powinna wynosić minimum 25 mkw., optymalna to ok. 50 mkw. Kapitał niezbędny na inwestycję to minimum 30 tys. zł, kwota powinna pokryć wyposażenie lokalu (meble), szyld, system sprzedażowy i zatowarowanie. Sieć nie pobiera opłat franczyzowych.  

ZOBACZ wizytówkę GODAN w katalogu franczyzy serwisu franczyzawpolsce.pl. Uzupełnij formularz zgłoszeniowy jeżeli jesteś zainteresowany współpracą.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Październik 1, 2020

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Im się udało
Raporty
Autor: / Styczeń 12, 2021


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą