Webinar Pizza Hut: Silny biznes restauracyjny w dobie pandemii
DATA DODANIA: 11 luty 2021
Prowadzisz lub rozważasz rozpoczęcie własnego biznesu gastronomicznego i szukasz praktycznych porad jak nie dać się pandemii? Już w najbliższy wtorek 16 lutego o godz. 10:00 odbędzie się bezpłatny webinar Pizza Hut pod hasłem „Silny biznes restauracyjny w dobie pandemii”, podczas którego eksperci marki przedstawią rozwiązania, które pomogły Pizza Hut utrzymać silną pozycję na rynku.
Opowiedzą oni też o możliwościach współpracy franczyzobiorców z marką. Formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie: https://pizzahut.clickmeeting.com/322542975/register
Pandemia koronawirusa okazała się poważnym wyzwaniem dla branży gastronomicznej, która od marca 2020 roku mierzy się z kolejnymi zamknięciami i ograniczeniem funkcjonowania. W odpowiedzi na aktualne potrzeby przedstawicieli branży, w tym m.in.: właścicieli lokali, inwestorów oraz franczyzobiorców, AmRest (operator m.in. sieci restauracji Pizza Hut w Polsce) organizuje webinar, podczas którego eksperci marki podzielą się praktycznymi informacjami na temat prowadzenia biznesu w czasie pandemii oraz opowiedzą m.in. o strategicznych filarach rozwoju Pizza Hut, ochronie miejsc pracy i nowych kanałach sprzedaży. Ostatnia część spotkania poświęcona będzie współpracy z franczyzobiorcami, w tym zasadom współpracy w ramach franczyzy AmRest oraz korzyściom wynikającym ze współpracy z marką.
W spotkaniu wezmą udział:
Damian Rybak, Dyrektor Franczyzy Pizza Hut odpowiedzialny za rynki europejskie w spółce AmRest
Jarek Orłowski, Dyrektor Operacyjny Pizza Hut na rynek polski
Maciej Buba, Dyrektor Innowacji Cyfrowych marki Pizza Hut na rynkach europejskich w spółce AmRest
FORMULARZ REJESTRACYJNY ORAZ SZCZEGÓŁOWA AGENDA SPOTKANIA DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE: https://pizzahut.clickmeeting.com/322542975/register
Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest wiodącym, europejskim operatorem restauracyjnym, prowadzącym sieci znanych marek w 26 krajach. Firma zarządza ponad 2300 restauracjami marek franczyzowych takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut, Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?