Stava przedłuża emisję akcji do 17 stycznia 2021 roku
DATA DODANIA: 30 grudzień 2020
Zarząd Stava S.A. postanowił zmienić datę zakończenia emisji akcji spółki. Inwestorzy mają czas na złożenie zapisów i opłacenie ich do 17 stycznia 2021 roku.
- Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu emisji akcji, żeby wszystkim zainteresowanym inwestorom dać czas na spokojne złożenie i opłacenie swoich zapisów. Część inwestorów sygnalizowała nam, że w okresie świątecznym połączonym z nowymi ograniczeniami epidemiologicznymi może to być utrudnione - mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava S.A.
Emisja akcji Stava S.A. zakończy się 17 stycznia 2021 roku. Do tego czasu wszyscy inwestorzy, którzy już złożyli zapis na akcje, lecz go nie opłacili mają czas na finalizację transakcji. Również nowi inwestorzy mogą w tym czasie składać zapisy i je opłacać. Aby zapis był ważny, środki pieniężne za akcje muszą zostać zaksięgowane na rachunkach spółki najpóźniej w dniu 17 stycznia 2021 roku.
- Emisję przedłużamy tylko o 17 dni i nie planujemy kolejnych zmian terminu zakończenia. Mając na uwadze ostatnio podpisane kontrakty, znacznie lepsze niż oczekiwane wyniki w 2020 roku oraz obecny stan emisji, spółka zabezpieczyła już wystarczające środki na realizację swoich najbliższych planów rozwoju. W interesie spółki i wszystkich akcjonariuszy jest to, żeby zarząd i cały zespół jak najszybciej w pełni skoncentrował się na bieżącej działalności operacyjnej, a szczególnie na szybkim skalowaniu współpracy w oparciu o nowe kontrakty ze strategicznymi klientami jak McDonald’s i Stokrotka, a także na finalizacji kolejnych umów, które są na etapie przygotowań. Przełoży się to na szybsze wygenerowanie w spółce dodatkowych środków własnych na dalszy rozwój, a także na szybszy wzrost wartości dla akcjonariuszy - dodaje prezes.
Więcej informacji o sieci franczyzowej Stava i spółce Stava S.A. oraz o samej emisji znajduje się na stronie akcje.stava.pl. Można również z jej wykorzystaniem złożyć zapis na akcje.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc.

Przychody właścicieli centrów handlowych w 2020 r. mniejsze nawet o 35 proc.
A może te Cię zaciekawią

O czym pamiętać otwierając salon kosmetyczny? - praktyczne wskazówki
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?