Stava uruchamia nowe oddziały w siedmiu lokalizacjach
DATA DODANIA: 21 grudzień 2020
Największa franczyzowa sieć gastro-kurierska w Polsce uruchamia nowe oddziały w różnych częściach Polski. W pierwszym kwartale 2021 roku sieć Stava będzie składała się łącznie z 37 oddziałów.
Stava ma obecnie 30 oddziałów w całej Polsce. Siedem kolejnych jest właśnie w trakcie uruchamiania. W ostatnich dniach ruszył oddział w Zakopanem. W najbliższych miesiącach kurierzy Stava będą dowozić posiłki z restauracji oraz zakupy ze sklepów również w Chełmie, Gdyni, Koszalinie, na Starym Mieście w Poznaniu, Radomiu oraz na warszawskim Ursynowie.
- Rok 2020 jest niezwykle pracowity dla całej sieci Stava. Już w październiku Stava S.A. zrealizowała 105% planu sprzedaży na cały 2020 roku, a na koniec listopada sprzedaż w całej sieci przekroczyła 15,4 mln złotych. Rośniemy z miesiąca na miesiąc, pozyskujemy nowych strategicznych klientów jak sieć McDonald’s oraz uruchamiany nowe oddziały - mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.
Stava planuje dalej intensywnie rozwijać sieć franczyzową. W 2021 roku planuje uruchomić kilkadziesiąt nowych oddziałów w Polsce oraz pierwsze oddziały w Niemczech. Już teraz, Stava jest największą w Polsce siecią franczyzową specjalizującą się w dostawach żywności.
Spółka prowadzi obecnie emisję akcji w modeli crowdfundingowym. Środki pozyskane od inwestorów pozwolą jeszcze bardziej przyspieszyć realizację planów rozwoju sieci Stava. Więcej informacji o sieci oraz o samej emisji można znaleźć na stronie akcje.stava.pl.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

Niewłaściwy kod PKD blokuje pomoc dla franczyzobiorców - komentarz
A może te Cię zaciekawią

Buble prawne utrudniają życie zwykłym ludziom i przedsiębiorcom
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?