Muszkieterowie rozwijają usługę e-commerce
DATA DODANIA: 09 listopad 2020
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienci prawie co czwartego sklepu sieci w całej Polsce.
W odpowiedzi na zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive. Klienci Intermarché mogą korzystać z udogodnienia w kolejnych dziesięciu supermarketach. W ostatnim czasie rozwiązanie zostało wprowadzone w Szprotawie, Grudziądzu, Knurowie, Piekarach Śląskich, Zduńskiej Woli, Swarzędzu, Skierniewicach, Ozorkowie, Wieliczce oraz Bielawie. Obecnie usługa jest dostępna w 48 supermarketach, czyli w blisko co czwartym sklepie sieci Intermarché.
– Rosnąca popularność rynku e-commerce motywuje nas do stałego rozwijania sieci i poszukiwania coraz to lepszych rozwiązań. Zgodnie z planami Grupa Muszkieterów wdraża usługę Intermarché Drive do kolejnych sklepów. Tylko w tym roku oferta została wprowadzona dodatkowo w 40 miastach. Co ważne, udogodnienie spełnia oczekiwania klientów, a także cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli supermarketów, którzy chętnie wdrażają usługę w prowadzonych placówkach handlowych, dzięki czemu mogą wypracować większe obroty – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Intermarché Drive pozwala klientom zamawiać artykuły przez stronę internetową oraz odbierać je w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się na parkingu przed supermarketem. Obsługa sklepu pakuje zakupione online produkty i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Paczka z zamówieniem może być gotowa do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Produkty można odebrać w ciągu 24 godzin. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?