Carrefour testuje w sklepach franczyzowych innowacyjne automaty vendingowe
DATA DODANIA: 29 lipiec 2020
Do nowatorskich rozwiązań dołączył niedawno koncept Food Point –automatów do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Rozwiązanie testowane jest już w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience w Warszawie.
W dzisiejszych czasach Polacy coraz bardziej cenią sobie jakość produktów oraz sprawną i szybką obsługę. Dodatkowo, w czasie pandemii Covid-19, dużą wagę przywiązują również do bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów. Odpowiadając na ich potrzeby, Carrefour Polska nawiązał współpracę z firmą Food Point. W ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience stanęły nowoczesne automaty gastronomiczne, w których można kupić gotowe dania do podgrzania i konsumpcji na miejscu lub na wynos.
- Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Nasze dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, Scan&Go czy click&collect spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów i zostały docenione przez naszych partnerów we franczyzie. – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska. - Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka i chcemy, aby proponowane przez nas innowacyjne usługi były zawsze dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów oraz budowały przewagę konkurencyjną naszej marki na rynku. – dodaje Florkiewicz.
Innowacyjność nowego rozwiązania pozwoliła na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, podgrzania go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc. Dzięki zaawansowanej metodzie gotowania i specjalnie opracowanym przepisom, dania dostępne w sklepach Carrefour Express Convenience są nie tylko smaczne, ale i zdrowe, zachowując cały aromat i składniki odżywcze.
W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe. Dzięki temu oferta będzie urozmaicona, a każdy znajdzie coś dla siebie.
Posiłki przygotowywane są w oparciu o naturalne składniki, bez użycia konserwantów i innych sztucznych dodatków. Porcje obiadowe przechowywane są w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a po zakupie szybko podgrzewane – wystarczy zaledwie 60 sekund, aby cieszyć się gotowym posiłkiem. Wygodne opakowanie pozwala z łatwością zjeść pyszny obiad na miejscu lub zabrać go ze sobą w podróż – wszystkie niezbędne dodatki i akcesoria znajdują się wewnątrz opakowania.
Test usługi Food Point odbywa się w 8 sklepach w Warszawie:
• Carrefour Express Warszawa, ul. Pory 55-57
• Carrefour Express Warszawa, ul. Ukryty Raj 1
• Carrefour Express Warszawa, ul. Żaryna 2b
• Carrefour Express Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
• Carrefour Express Warszawa, ul. Księcia Janusza 23
• Carrefour Express Warszawa, ul. Nugat 9
• Carrefour Express Warszawa, ul. Smoleńskiego 2
• Carrefour Express Warszawa, ul. Marywilska 62
ZOBACZ wizytówkę CARREFOUR EXPRESS w katalogu franczyzy serwisu franczyzawpolsce.pl. Uzupełnij formularz zgłoszeniowy jeżeli jesteś zainteresowany współpracą.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc.
A może te Cię zaciekawią

Rewitalizacja historycznych terenów przemysłowych coraz modniejsza
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?