Polska sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem wkracza na Mazowsze
DATA DODANIA: 13 lipiec 2020
Al. Capone bardzo aktywnie realizuje plan ekspansji po odmrożeniu gospodarczym. Sieć sklepów już od początku czerwca wystartowała z nowymi otwarciami celem zrealizowania swoich założeń ekspansyjnych na 2020r.
Pierwsze po pandemii otwarcie sklepu odbyło się u bram Bieszczad w miejscowości Lesko. Kolejny debiut pod szyldem Al.Capone odbył się 20 czerwca w Warszawie przy ul. Strażackiej 106 i Grodzisku Mazowieckim przy ul. Królewskiej 32B. Swój zasięg firma buduje za pomocą modelu sklepów własnych oraz franczyzy.
W przeciągu najbliższych tygodni planowane są kolejne otwarcia. Nowe punkty już w lipcu zostaną otwarte w Konstancinie Jeziornie, Nowym Sączu i Ropczycach. Mapa działań ekspansyjnych to teren całej Polski, kolejne otwarcia w sierpniu to punkty od północnych granic, przez centrum po południe kraju.
Marka prężnie działa na rynku od przeszło 10 lat, nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. W planach sieci jest dalsza ekspansja, w Polsce od kilku lat obserwowany jest stały rosnący trend, coraz większe zainteresowanie franczyzą, jako modelem biznesowym. Innowacyjne podejście do tematów związanych ze sprzedażą mocnych trunków sprawiło, że sieć sklepów Al.Capone ma coraz więcej zwolenników i staje się coraz bardziej rozpoznawalna, co wpływa na jej dynamiczny rozwój, mimo ograniczeń wynikających z pandemii.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią

Wyspa radości. Wioletta Trojan prowadzi trzy wyspy handlowe Fonny Funny

Dom strachów. Za te emocje klienci płacą często niemałe stawki
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?