Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 09 marzec 2020

Foto: Piramid Pizza

Crazy Piramid Pizza skróciła swoją nazwę o jeden człon – teraz to Piramid Pizza. Specjalnością lokali nie jest już pizza w rożku, ale tradycyjna – okrągła.

Sieć przeszła w ostatnim czasie duże zmiany, czego efektem jest rebranding, zmiana aranżacji lokali oraz nowe menu. Wcześniej lokale działały pod szyldem Crazy Piramid Pizza, a ich logotyp kształtem przypominał odwróconą egipską piramidę. Obecne logo ma bardziej nowoczesny charakter. Zaprezentowane jest w postaci czarno-pomarańczowej nazwy brandu z niewielkim elementem nawiązującym do Egiptu.

– Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Piramid Pizzy. Decyzja o zmianie wizerunku wynika z badania, które przeprowadziliśmy wśród franczyzobiorców i klientów sieci. Obecny wygląd pizzerii jest zainspirowany stylem industrialnym. Skórzane, żółte loże zostały zastąpione meblami z drewna oraz metaloplastyki. Na ścianach zamiast wcześniejszych żywych kolorów, pojawiły się szarości, czernie oraz pomarańcz, nawiązujące do logo. Cały czas jednak obecne są elementy inspirowane starożytnym Egiptem: nadruki, zdjęcia oraz napisy – mówi Wojciech Goduński, właściciel Piramid Pizza.

W lokalach zmieniło się również menu. Zniknęła z niego pizza w rożku. – Polacy preferują tradycyjną formę pizzy i to właśnie płaska pizza o tradycyjnym kształcie generuje największą sprzedaż w sieci. Oprócz niej klienci w naszych lokalach mogą zamówić także dania obiadowe, sałatki, makarony, kebab, zapiekanki oraz pierogi – wyjaśnia Wojciech Goduński.
Pod szyldem Piramid Pizza działają obecnie dwa lokale franczyzowe. Wkrótce zostanie otwarty kolejny – na warszawskim Ursynowie. Koncept wyróżnia się bardzo niskim kosztem inwestycji – ok. 45 tys. zł netto w przypadku lokalu o powierzchni ok. 70 mkw. Franczyzodawca nie pobiera wstępnej opłaty licencyjnej ani opłat marketingowych. W sieci obowiązuje jedynie stała opłata franczyzowa w wysokości 1000 zł netto miesięcznie.

– Wysokość inwestycji uzależniona jest od stanu lokalu, w którym franczyzobiorca planuje otworzyć biznes. Naturalnym jest, iż kwota inwestycji wzrasta wraz z ilością prac, jakie należy włożyć w adaptację lokalu pod gastronomię. Inaczej to wygląda, jeśli miejsce, w którym powstanie biznes jest po gastronomii, wtedy kwota inwestycji zamyka się zaprezentowanej przez nas kwocie. Koszty inwestycji w nasze koncepty franczyzowe zwracają się po około 3 miesiącach – mówi Wojciech Goduński.

Piramid Pizza to jedna z kilku marek franczyzowych rozwijanych przez firmę Wojtex. Oprócz niej franczyzodawca oferuję współpracę w ramach takich sieci jak m.in. Biesiadowo, które liczy już ok. 120 pizzerii, Coffeeloffee (6 lokali), Western Chicken (3 lokale), Western Tortilla (9 lokali) oraz najnowszej Speedy Romano (2 lokale).

ZOBACZ wizytówkę Piramid Pizza w katalogu franczyzy serwisu franczyzawpolsce.pl. Uzupełnij formularz zgłoszeniowy jeżeli jesteś zainteresowany współpracą.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Styczeń 7, 2020
Aktualności
Autor: / Marzec 27, 2020
Aktualności
Autor: / Październik 25, 2019

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Autor: / Marzec 13, 2020
Własny Biznes
Autor: / Styczeń 28, 2020
Własny Biznes
Autor: / Listopad 12, 2019


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą