Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 07 październik 2019

Foto: GO Sport Polska sprzedany

GO Sport Group z Francji i Sportmaster Operations z Singapuru zawarły umowę kupna-sprzedaży GO Sport Polska.


Transakcja obejmuje przejęcie 34 sklepów GO Sport Polska o łącznej powierzchni sprzedaży 37 tys. mkw. Wartość transakcji nie została ujawniona.Przez najbliższe kilka miesięcy sklepy będą jeszcze działać pod starą nazwą, jednak docelowo przewidziany jest rebranding marki na Sportmaster.

Dmitrij Barkov, dyrektor Sportmaster Operations, ogłosił, że Grupa Sportmaster zwraca się w kierunku ekspansji i wzmocnienia swojej obecności na rynkach artykułów sportowych i gotowa jest zainwestować w rozwój sieci Sportmaster w Europie.

Przejęcie polskiej sieci sklepów z artykułami sportowymi to nowy krok w rozwoju Grupy – alokacja sieci w Europie Wschodniej, zdobycie nowych doświadczeń w wysoce konkurencyjnym środowisku detalicznym rozwiniętych rynków – czytamy w komunikacie.

Sportmaster to międzynarodowy, multibrandowy sprzedawca detaliczny oferujący produkty sportowe i outdoorowe (odzież, obuwie i sprzęt) o wiodącej pozycji na większości rynków na których działa. Dziś Sportmaster obsługuje ponad 520 sklepów na Białorusi, w Chinach, Kazachstanie, Rosji i na Ukrainie, a ich zasięg obejmuje ponad 230 miast.

- To ważny krok w naszym rozwoju. Sportmaster podejmuje nowe wyzwanie z wielkim entuzjazmem. Nie będzie to łatwe, ponieważ polski rynek charakteryzuje się wymagającymi i świadomymi konsumentami oraz silnymi konkurentami, jednak optymistycznie patrzymy w przyszłość – dodaje Dmitrij Barkov.

– Nadszedł czas na zmiany na polskim rynku artykułów sportowych i turystycznych. Mamy nadzieję, że miłośnicy sportu oraz outdooru w Polsce skorzystają na tej zmianie, docenią nowe podejście do kolekcji i asortymentu, a także będą cieszyć się odnowionymi sklepami. Życzę zespołowi Sportmaster powodzenia w tym przedsięwzięciu – komentuje Philippe Favre, Prezes GO Sport Group.

Jak zapowiadają przedstawiciele Sportmaster, planowane zmiany formatu sklepów mają być z korzyścią dla klientów, aby poprawić widoczność pod względem kategorii, sportu i marek. Sklepy będą zaopatrywać wiodące światowe marki sportowe, a także inne popularne marki handlowe, w tym własne marki Sportmaster.

GO Sport jest obecny na polskim rynku od 1999 roku.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Październik 11, 2019
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Raporty
Autor: / Wrzesień 20, 2019
O tym się mówi
Autor: / Czerwiec 3, 2019
O tym się mówi
Autor: / Październik 7, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 04.11.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 23.10.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 16.10.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą