Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 04 październik 2019

Foto: SPAR GROUP sfinalizowała umowę przejęcia Grupy Piotr i Paweł

SPAR GROUP – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na SPAR i dołączą do międzynarodowego holdingu z wieloletnim doświadczeniem w sektorze detalicznym na świecie i w Europie.


“Zgodnie z zapowiedziami intensywnie pracujemy nad budową sieci detalicznej SPAR w Polsce, a finalizacja umowy przejęcia udziałów w Grupie Piotr i Paweł to ważny etap dla współpracujących z nami detalistów. Dofinansowaliśmy sieć, aby mogła wykonać założenia postępowania sanacyjnego i przygotowujemy rebranding sklepów. Naszym celem jest, by sieć SPAR osiągnęła w Polsce ponad 150 sklepów do końca 2020 roku” – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu WASZ SKLEP SPAR.

Zgodnie z założeniami SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera sieć w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6.500 produktów od prawie 500 dostawców.

Ponadto SPAR GROUP uruchomi w Polsce nowoczesne centrum dystrybucyjne dla obsługi detalistów. Prowadzone są już warsztaty z zespołem logistycznym oraz analiza potencjalnych lokalizacji. Nowe centrum logistyczne będzie uzupełnieniem i rozszerzeniem możliwości logistycznych wynikających z dotychczasowej infrastruktury Grupy Piotr i Paweł.

„Polski rynek detaliczny jest wyjątkowy, gdyż działa na nim bardzo wielu niezależnych detalistów. To dla nas szansa na zbudowanie świetnie działającej sieci partnerskiej, opartej na pełnej dobrowolności współpracy i silnie wspieranej przez międzynarodowego inwestora. Doświadczenie dojrzałych rynków europejskich pokazuje, że konsolidacja jest nieunikniona – a dobry, sprawdzony i wiarygodny partner będzie w niedługiej przyszłości niezbędny dla większości niezależnych właścicieli sklepów ” – dodał Tomasz Syller.

Dotychczasowi partnerzy sieci sklepów Piotr i Paweł mają możliwość podpisania nowych umów współpracy wedle standardów obowiązujących w sieci zarządzanej przez WASZ SKLEP SPAR. Umowy te mają korzystne warunki, dostosowujące formaty prowadzenia sklepów pod konkretne zapotrzebowanie danego partnera. Wśród korzyści ze współpracy należy wspomnieć optymalny asortyment produktów i promocje dla klientów, dołączenie do globalnej marki, wdrożenie najnowocześniejszych standardów – w zakresie operacyjnym, marketingowym, jak i produktowym – oraz pewność terminowych dostaw produktów z magazynów centralnych sieci.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Ludzie i biznes
Autor: / Lipiec 23, 2019
O tym się mówi
Autor: / Sierpień 12, 2019
O tym się mówi

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 04.11.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 23.10.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 16.10.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą