Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 23 sierpień 2019

Foto: „u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich

16 sierpnia miłośnicy zimnych deserów spotkali się podczas drugiej „Nocy lodożerców”, organizowanej przez „u Lodziarzy” Wytwórnię Lodów Polskich. Wydarzenie przyciągnęło wielu entuzjastów nietypowych smaków.


Idea „Nocy lodożerców” jest prosta – przez jeden wieczór w roku lodziarnie WLP zapraszają na lody nie tylko w ciągu dnia, ale także w późniejszych godzinach – od 20.00 do 24.00. W piątkową noc na klientów czekały atrakcyjne promocje, z których skorzystać można było za pośrednictwem aplikacji.

– Każda lodziarnia samodzielnie przygotowywała promocje. Dzięki temu mogli oni dopasować rabaty do potrzeb swoich gości. Wśród propozycji były m.in. packa dowolnego smaku za 3 zł, bąbel wafel za 10 zł, aromatyczna kawa w zestawie lodem w obniżonej cenie oraz wiele innych rabatów – mówi Aneta Nazaruk, manager do spraw rozwoju sieci.

Tego wieczora oprócz specjalnych ofert cenowych na uczestników czekały także debiutanckie smaki tego sezonu: rokitnik z jarzębiną, chałka z nutellą, sorbet jeżyna z prosecco, ser koryciński z brzoskwinią i czarnuszką, sezam z rozmarynem, orzech laskowy z piemontu z migdałami, blok czekoladowy czy masło orzechowe. Dodatkowo w wybranych lodziarniach można było skosztować lodów tylko dla dorosłych – o smaku popularnego włoskiego drinka aperol.
Podobnie jak w zeszłym roku wydarzenie cieszyło się dużym powodzeniem – wzięło w nim udział 90% lokali WLP „U Lodziarzy”, a w ciągu czterech godzin zrealizowano ponad tysiąc kuponów.
– Pierwsza „Noc lodożerców” odbyła się w 2017 r. w Wasilkowie i spotkała się z fantastycznym odbiorem. Wydarzenie przyciągnęło kilkuset uczestników. Od tego czasu nocne zajadanie lodów na stałe weszło do naszego kalendarza imprez – mówi Aneta Nazaruk i dodaje: – W tegorocznej edycji niektóre lokale musiały nawet wydłużać godziny pracy, aby obsłużyć wszystkich zainteresowanych.

Wytwórnia Lodów Polskich to jedna z pierwszych franczyzowych sieci na krajowym rynku, produkujących lody rzemieślnicze z naturalnych składników, oparte na tradycyjnych recepturach. W tym roku wypuściła aplikację mobilną, która pozwala korzystać z kuponów promocyjnych, śledzić pojawiające się smaki oraz wyszukiwać lodziarnie z naszej okolicy.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Październik 7, 2019
Aktualności
Autor: / Październik 22, 2019
Aktualności
Autor: / Październik 11, 2019

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Autor: / Listopad 12, 2019
Raporty
Autor: / Wrzesień 20, 2019
O tym się mówi

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą