Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 31 lipiec 2019

Foto: Polska sieć burgerowni rośnie w siłę

W drugiej połowie lipca br. największa polska sieć burgerowni otworzyła lokale w kolejnych polskich miastach. Nowe lokale Bobby Burger zostały otwarte w Kielcach oraz w Gdańsku, co oznacza, że pod skrzydłami sieci działa już 42 lokale w całej Polsce. Jednocześnie zapowiada, że to nie koniec otwarć w tym roku.

Kielecki lokal Bobby Burger zajmuje powierzchnię 75 mkw. i usytuowany jest w samym centrum miasta – na Rynku 7. Dzięki przestronnemu ogródkowi można rozsmakować się tam w burgerach w otoczeniu zabytkowej, XIX i XX - wiecznej zabudowy. Z kolei Trójmiasto, a dokładniej Gdańsk, zyskało nową burgerownię w Galerii Madison na malowniczym Starym Mieście, przy ul. Rajskiej 10. Galeria położona jest przy trasach turystycznych, dzięki czemu przyciąga uwagę nie tylko miejscowych, ale też turystów. Gdański lokal ma 118,51 mkw. Znajduje się poza strefą food court, co umożliwiło stworzenie własnej, oryginalnie zaaranżowanej przestrzeni.

Dynamiczny rozwój marki

Marka Bobby Burger dynamicznie rozwija się w oparciu o system franczyzowy oraz otwarcia lokali własnych. – Nasza strategia rozwoju jest realizowana zgodnie z planem. W tym roku otworzyliśmy już sześć lokali w całej Polsce. Poza Kielcami i Gdańskiem, w pierwszej połowie roku otworzyliśmy nowy lokal własny w Poznaniu, dwa lokale własnościowe w Warszawie, oraz  burgerownię w systemie kontenerowym w Szczecinie - mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger. Jak zapowiada, to nie koniec ekspansji marki. – W najbliższym czasie mamy w planach otwarcie trzeciej burgerowni w Łodzi, trzeciego lokalu własnego w Poznaniu oraz kolejnego lokalu własnego w Warszawie, w CH Sadyba. Do 2022 roku chcemy powiększyć sieć burgerowni z obecnych 42 do 67 lokali – dodaje.

Burgery nie tylko z wołowiny

Zarówno w ofercie lokalu w Kielcach, jak i w Gdańsku, znajdziemy kultowe już, klasyczne burgery ze 100% wołowiną,  propozycje drobiowe, oraz 4 pozycje wegetariańskie – Vedżesikę, Brajana, Grażynę i Janusha. Fani nowych smaków i niestandardowych połączeń z pewnością polubią menu sezonowe – zmieniane regularnie co trzy miesiące. Obecnie jest to burger z soczystą gruszką. - By spełnić oczekiwania wszystkich klientów, w lokalach Bobby Burger istnieje możliwość wyboru rodzaju pieczywa np. zamiana bułki na bezglutenową oraz modyfikacja wszystkich burgerów poprzez wymianę składników – od serów, po sosy, warzywa i kotlety. W menu dostępne są również m.in. frytki z autorską przyprawą, kawa z ekspresu kolbowego czy lemoniada – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger.

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 19 polskich miast, takich jak m.in. Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Szczecin, Kraków, Wrocław, Bydgoszcz czy Lublin. Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: REAL FOOD, REAL PEOPLE – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi. Jedną z autorskich inicjatyw marki jest Bobby Team, wspierający pasję, energię i dynamizm młodych ludzi.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Sierpień 19, 2019
Aktualności
Aktualności
Autor: / Lipiec 29, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
O tym się mówi
Autor: / Sierpień 26, 2019
Im się udało
Autor: / Sierpień 13, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą