KOMFORT z nowym konceptem sprzedażowym
DATA DODANIA: 21 czerwiec 2019
Sieć sklepów KOMFORT rusza z konceptem wielkopowierzchniowych sklepów. Na Klientów czeka znacznie szersza oferta produktów wykończeniowych, a także dodatki do aranżacji i dekoracji wnętrz.
Na terenie sklepów można skorzystać z usługi projektowania i profesjonalnego doradztwa w zakresie urządzania domu. Pierwszy modelowy sklep sieci mieści się na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej w Warszawie.
Nowy sklep w Warszawie jest pierwszym, który w ofercie obok szerokiego wyboru podłóg, wykładzin, dywanów i drzwi posiada zupełnie nowe kategorie produktów – kuchnie oraz łazienki. Ponadto w sklepie można kupić również dekoracje oraz akcesoria, które dopełnią wnętrze każdego domu i może to być atrakcyjną niespodzianką dla Klientów KOMFORTU.
- Nowy model biznesowy naszej sieci to rozwiązanie będące kontynuacją dotychczasowego rozwoju firmy oraz siostrzanych firm w ramach naszej Grupy. Do tej pory te koncepty funkcjonowały oddzielnie, a teraz postanowiliśmy połączyć je pod jednym szyldem i dachem. Chcemy, aby dobrze znana Klientom marka KOMFORT, była nowoczesna i w pełni odpowiadała na ich potrzeby. Naszym celem jest jakościowa zmiana procesu zakupowego, ułatwienie realizacji projektów związanych z remontem, a także dekoracją wnętrz, dzięki kompleksowej obsłudze. KOMFORT inspiruje, doradza, lecz także zapewnia wsparcie przy projektowaniu, transporcie oraz montażu podłóg, drzwi, kuchni, łazienek a nawet szaf – powiedział Wojciech Kiestrzyń, Prezes Zarządu Sklepy KOMFORT S.A.
Ogromną rolę w salonach nowego formatu odgrywają bardzo realistyczne aranżacje wnętrz, które najlepiej pozwalają wyobrazić sobie finalny wygląd naszej kuchni czy łazienki. Z pewnością będą doskonałą inspiracją dla wielu Klientów do atrakcyjnego oraz funkcjonalnego urządzenia pomieszczeń. W jednym miejscu możemy właściwie skompletować wszystkie potrzebne materiały wykończeniowe, meble, sprzęt oraz akcesoria i dekoracje do naszego domu.
- Analiza trendów konsumenckich i potrzeb Klientów potwierdziły, że w obliczu remontów oraz zmian w aranżacji swojego mieszkania czy domu, Klienci potrzebują przede wszystkim kompletnych rozwiązań oraz kompleksowego wsparcia. Z reguły jest to duże wyzwanie i czas niełatwych decyzji, które podejmowane są raz na kilka lat. Dlatego chcemy ułatwić to zadanie naszym Klientom i z myślą o nich przygotowaliśmy tak kompleksowe rozwiązanie. Zgromadziliśmy w jednym miejscu nie tylko bogaty asortyment, ale pokazaliśmy go w bardzo realnej i atrakcyjnej formie, w dziesiątkach funkcjonalnych aranżacji. Ponadto służymy pomocą fachowych doradców oraz projektantów, którzy przygotują dla Klienta wizualizację jego wymarzonej kuchni bądź łazienki. Do tego świadczymy również usługi związane z montażem zakupionych u nas produktów. Dzięki temu Klient w jednym miejscu może zrealizować swój remont od A do Z – informuje Michał Szlapański, Dyrektor Marketingu Sklepy KOMFORT S.A.
KOMFORT to polska firma z 25-letnią tradycją, będąca liderem na rynku w branży podłóg. Firma łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami w zakresie samych produktów jak i formatu sklepów. Oferta obejmuje starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, dywanów oraz wykładzin dywanowych i elastycznych, a także kuchni oraz łazienek.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

A może te Cię zaciekawią
Prezentacje franczyz
Szkolenia
DLA FRANCZYZODAWCÓW
ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019
ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019
DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW
FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?