Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 18 czerwiec 2019

Foto: Speedy Romano

Odpowiedzią na panującą modę oraz brak pracowników na rynku jest nowy koncept P.P.H.U. „Wojtex” – Speedy Romano -  ogólnopolska sieć pizzerii on-line, którą może otworzyć każdy i to przy minimum zaplecza pracowniczego.


Na polskim rynku HoReCa cały czas jest miejsce dla pizzy. To słynne wywodzące się z Włoch danie od dłuższego czasu zajmuje pierwsze miejsce wśród najczęściej zamawianych dań za pomocą on-line.

Jeśli marzysz o własnej pizzerii, ale nie masz wystarczającej liczby pracowników, z nowym brandem Speedy Romano możesz otworzyć swój biznes dysponując zaledwie dwuosobowym personelem.

Specjalnie dla franczyzobiorców dział specjalistów Wojtex’u stworzył ofertę otwarcia pizzerii przy minimalnej ilości zatrudnionego personelu, a to wszystko przy niewielkim nakładzie finansowym.

- Ostatni czas wyraźnie wskazał, że mamy do czynienia z rynkiem pracownika. Oczywiście w gastronomii również daje się to odczuć. Moi franczyzobiorcy mają kłopot z zatrudnieniem osób do pracy w ich restauracjach. Dlatego postanowiłem stworzyć koncept, który zmniejszy liczbę załogi w lokalu do minimum i to przy niewielkim wkładzie finansowym – informuje Wojciech Goduński, właściciel Wojtex’u. – przy okazji tworzenia marki postanowiłem, że będzie to najtańsza franczyza na rynku – Speedy Romano to pizzerie wyłącznie na dowóz. Gwarantuje to obniżenie kosztów inwestycji do minimum. Franczyzobiorca ma za zadanie przystosować pomieszczenie pod kuchnię (ustawienie oraz podłączenie urządzeń oraz zamontowanie zlewów zgodnie z projektem technologicznym), zorganizować dowozy, zatowarować lokal, opłacić wstępne materiały marketingowe…nic więcej – oto mój nowy przepis na biznes – dodaje Goduński.

Speedy Romano zapewnia pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwierania lokalu, jak i prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na darmowe szkolenia personelu.

Wojtex od lat prowadzi własną hurtownię zaopatrzenia pizzerii, dzięki czemu franczyzobiorca otrzymuje starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości, w bardzo korzystnych cenach produkty niezbędne do tworzenia pozycji z menu.

Aby jeszcze bardziej obniżyć koszy inwestycji Speedy Romano zostało stworzone z myślą o realizacji zamówień wyłącznie „na dowóz”. Obniża to koszty związane z  przystosowaniem powierzchni stricte restauracyjnej.  Franczyzobiorcy, którzy zadeklarują współpracę na 5 lat, otrzymają sprzęt niezbędny do funkcjonowania pizzerii za jedyne 1 zł miesięcznie przy minimum lokalowym 25m2, a opłata franczyzowa wyniesie jedyne 4% od obrotu miesięcznie. Franczyzodawca jak w przypadku wszystkich swoich konceptów nie pobiera opłaty licencyjnej oraz wstępnej, a co więcej zapewnia bezpłatne dostawy z w pełni zatowarowanej hurtowni.

- Jako firma z wieloletnim doświadczeniem stworzyliśmy pewny biznes, do którego może przystąpić każdy i to przy niewielkim nakładzie finansowym – tłumaczy Wojciech Goduński

Nowy brand wychodzi do potencjalnych franczyzobiorców z bardzo atrakcyjną ofertą. Oprócz gotowego pomysłu na biznes, franczyzodawca gwarantuje narzędzie do obsługi zamówień on-line, gotowy portal do obsługi klientów oraz długoterminowy wynajem ologowanego samochodu niezbędnego do dowozów posiłków do klienta. Jak widać warunki przystąpienia do sieci są bardzo korzystne na tle konkurencji.

Speedy Romano to koncept przystępny dla każdego, współpracę z franczyzodawcą może rozpocząć każdy. Dział szkoleniowy w pełni przygotuje personel do prowadzenia własnej gastronomii. Ponadto franczyzobiorca może liczyć na pełne wsparcie profesjonalnych managerów na każdym etapie współpracy.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Sierpień 6, 2019
Aktualności
Autor: / Sierpień 1, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
O tym się mówi
Autor: / Czerwiec 3, 2019
O tym się mówi
Autor: / Maj 6, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 24.09.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 17.09.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 12.09.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą