Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 04 czerwiec 2019

Foto: Jean Louis David

W wywiadzie dla portalu propertynews.pl Tomasz Bączyk, członek zarządu grupy Provalliance Poland poinformował, że nie będzie już ona rozwijać sieci salonów Jean Louis David przez franczyzę.

Grupa ma skoncentrować się na otwieraniu własnych salonów w dużych miastach i wdrażaniu nowej strategii wchodzenia do centrów handlowych, zgodnie z którą chce w jednej galerii otwierać od razu dwa brandy: Franck Provost i Jean Louis David. Docelowo w dłuższej perspektywie ma to pozwolić na zbudowanie sieci po 100 salonów każdej z marek.

W ramach nowej strategii marka Franck Provost ma być brandem komplementarnym o poziomie cen zbliżonym do Jean Louis David, natomiast ma to być koncept zupełnie odmienny wizualnie.

W ocenie Tomasza Bączyka nie ma zagrożenia kanibalizacji tych dwóch konceptów, ponieważ różnią się one stylem. Jean Louis David to proste, nowoczesne cięcia, często minimalistyczne. Salony bielutkie, niemal kliniczne. Z kolei Franck Provost kusi klimatem glamour.


Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Własny Biznes
Autor: / Sierpień 8, 2019
O tym się mówi
Autor: / Lipiec 29, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą